Vložil Anonymous, 28. Listopad 2007 - 12:28

Dobrý den, takže mám zas o pár informací víc. Hlavním problémem je fakt, že ty staré kotle mají účinnost pouhých 62%, takže bude modernizace nezbytná, dalším problémem bude zcela jistě účetnictví, pokud porovnám platby za vstupy (plyn, voda, eletřina, revize atp.) a fakturované GJ, rozdíl je celkem značný (skoro 100tisíc). Naštěstí je vše na dobré cestě a pokud vše klapne, od ledna už bychom měli nového správce. Poté bych nechal udělat audit. Ještě poznámku na závěr. Dozvěděl jsem se, že pokud by byla kotelna ve vlastnictví celého SVJ (tzn. pokud bychom prodali poměrnou část byt. družstvu), celá věc by se podstatně zjednodušila, sečetly by se náklady a rozpočítaly se na jednotlivé byty, o kotelnu by se mohl starat prakticky kdokoliv. V našem případě je ovšem situace složitější, neboť teplo prodáváme (byt. družstvu), takže se musíme řídit jinými pravidly, správu může dělat pouze firma, která na to má oprávnění a cena za GJ se tvoří taky trochu jinak a podléhá nějakým pravidlům či regulacím. Doufám, že o této problematice na netu najdu dostatek informací. Ještě jednou děkuji za vaše reakce a přeji hezký den. Pavel H.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.