Žádná reakce na reklamaci vyúčtování služeb

Vložil kl (bez ověření), 24. Říjen 2012 - 13:00 ::

Dobrý den. Obdržel jsem vyúčtování služeb (dohromady voda, elektřina, teplo) až po 5 měsících od konce zúčtovacího období 31.12., na kterém byl nedoplatek XXX Kč. Toto vyúčtování bylo zjevně chybné (ignorovalo nový předpis záloh uprostřed roku), takže jsem měl ve skutečnosti přeplatek YYY Kč a tudíž jsem do 21 dnů podal reklamaci, ve které jsem uvedené zjištění sdělil. Na tuto reklamaci jsem neobdržel (již několik měsíců) žádnou reakci. Ústně mi bylo sděleno, že na to není čas. Jak mám tedy postupovat dál, pokud chci tuto částku dostat/započíst? Je nereagování uznáním reklamace s uvedeným přeplatkem a splatností 31.8.? Můžu tuto částku YYY již s tímto předpokladem započíst? N.J.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.