Vložil karelh, 23. Říjen 2012 - 13:40

Dobrý den, v tom případě by byla pravděpodobně nejoptimálnějším řešením kombinace softwaru na správu + účetní program. Nebo SSB2000+SSBFIN.

Rozsah požadovaných výstupů bude obsáhlejší a i když by bylo možno použít např. SIMPLE+tabulky v Excelu, je profi řešení komfortnější.

Vše je i o finančních prostředcích, které jsou k dispozici.

Jednoznačnou odpověď Vám nedám, nevím, zda jste profesionální účetní, jakou máte v účetnictví praxi, představu o fungování SVJ…. To jsou faktory, které dle mého názoru ovlivňují výběr.

Všechny zmiňované programy vyžadují počáteční „nakrmení daty“, což může být časově náročné.

I v účetním programu lze sledovat předpisy/platby po jednotlivých bytech (vést je jako střediska).

Program pro správu Vám to udělá automaticky a při propojení s účetním programem i zaúčtuje.

Pokud využíváte internetové bankovnictví a máte výpisy ve formátu, který lze načíst do účetního programu ušetří Vám to spoustu práce, nutností je správné používání VS ze strany vlastníků.

Mám osobní zkušenost s SSB2000, včetně účetní nástavby (je to kolos :-) ), MRP, Pohoda, SBN (od VYDAS), SIMPLEUCTO. Každý program má své pro i proti.

karelh

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.