Vložil Martin Hoffman (bez ověření), 20. Srpen 2012 - 12:28

Díky za reakci, v rezervě na řešení havarijních situací bylo za uplynulá období vyúčtováno např. výměna vyhořelého rozvaděče, oprava vykopnutých dveří, odstranění sněhu ze střechy, některý rok máme ve vyúčtování přebytek, který se převede do dalšího roku, jindy jsme v mínusu a pak se to vyrovnává z přebytků minulých let. Celkově tvoříme rezervu 20 tis. ročně, na můj byt to dělá cca 1 000 Kč ročně. Správní režie není blíže upřesněna, je v rozpisu s více položkami „provoz domu“ jako jsou poplatky bance, pojištění, poštovné atd. v roce 2011 bylo plánováno na provoz domu 49 tis., vyúčtováno 43 tis. Kč, z toho provozní režie (toner do tiskárny, kancelářský materiál, poštovné apod.) 5000 plán/ 4664 skutečnost. Zůstatek převeden na dlouhodobou zálohu (dle rozhodnutí shromáždění). v březnu vždy obdržíme vyúčtování za minulý rok. Dům má 20 bytů, jsou tyto částky přiměřené nebo ne? MH

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.