Dohoda o provedení práce.
Prosím o vysvětlení. Může být činnost na „dohodu“ nějak omezena? Očekávám pod částkou za správu balík dohod mezi SVJ a 3 členy představenstva družstva, nyní náš správce, a zbytek pokryjí dohody o provedení práce na pověřeného vlastníka. Viděla jsem je na stole u předsedy při schůzi (holt zvědavá ženská, sorry). Texty jako: dohled nad opravou schodiště, organizační pomoc při výběru malíře, kalkulace záloh pro předpis záloh na rok 2012, pomoc při vyúčtování ročních zálohových plateb..... Takto členové pracují na dohodu cca po 8 hodinách měsíčně za 5.000,– měsíčně. Účetní nám také zpracovává doklady na dohodu, nefakturuje. Tam jsou ovšem dvacetitisícové částky a mzdové odvody. Štve mne, že nemáme nikde stanovenou pevnou taxu za správu, ale vždy se hodí do placu částka, na niž se původní poplatek zvýší (vše podražilo…) a co se za to pořídí, nikde nestojí. Letos má poprvé vyúčtovávat SVJ (konec dubna), mělo by předložit zájemcům, jak a na co byla záloha na správu/ostatní provozní náklady použita? Včetně přehledu těchto dohod? Díky za pomoc. Hana
Poslední komentáře