Reklamace vyúčtování služeb: zničená postel

Vložil Petr Krčmárik (bez ověření), 2. Říjen 2013 - 15:01 ::

Dobrý den, k vyúčtování služeb za energii a teplo jsou započítány i jiné věci jako například zničený nábytek atd. Můj problém tkví v tom, že můj pronajímatel mi do onoho zaúčtování započítal zničenou postel za nepřiměřenou cenu (prasklý, ne provalený rošt za cenu postele). Nyní když ji chci nechat opravit, protože ve smlouvě bylo řečeno, že buď poškozené věci opravím nebo mi naúčtuje právě jejich cenu, mi tvrdí, že postel vyhodil a že je můj problém, že jsem již dříve nezajistil její opravu. Smlouva už je teda ukončená(skončení smlouvy ke konci září, vyúčtování přišlo včera), ale na základě jejího znění se ptám, zda má na toto právo a zda se ona reklamační lhůta, kterou mám na vyúčtování služeb vztahuje i na ostatní zařízení, které jsou v ní zmíněné, zda tedy má možnost mi odebrat to právo na dání věcí do původního stavu. Děkuji za odpověď, můžete i případný přesné znění paragrafu.

Petr Krčmárik

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.