Zkušenosti dálkový odečet spotřeby vody,tepla od firmy ISTA

Vložil Hlaváček (bez ověření), 4. Duben 2021 - 7:46 ::

Dálkový odečet spotřeby vody a tepla od firmy ISTA

Chtěl bych upozornit předsedy a výbor společenství vlastníků na nespolehlivost
systému dálkového odečtu od této firmy ISTA.

Při dálkovém odečtu dochází k tomu, že systém neodečte údaje ze všech vodoměrů.
Při 24 bytech vždy schází údaje na některém vodoměru. Na př. 28.3.- 4.4.není
žádný údaj, takže nevíte zda systém neměří, či je vadný vodoměr.

V tomto časovém úseku proteče bytem značné množství vody.
Hlaváček

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil J.Dvorak, 6. Duben 2021 - 14:35

    Díky za info.

    Vložil Vlastník v SVJ (bez ověření), 4. Duben 2021 - 22:50

    Málo informací…

    Myslíte MEMONIC3?

    https://www.ista.com/…_uprava_.pdf

    ta frekvence odečtů je 1× týdně, takže to zkuste zobrazit na portále 5.5.

    Vodoměr měří mechanicky a že se něco nepřenese neznamená, že se neměří… Taky může být problém se signálem.. Když si někdo obalí vodoměr alobalem, tak asi nebude nic odesílat :-))

    Pokud máte problém, podejte reklamaci, a pak po vyřízení nás poinformujte.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".