Spolupráci mezi členy společenství

Vložil Micha, 8. Leden 2020 - 15:04 ::

Dobrý den, jak se postupuje, kdy jeden z členů komunikuje pouze emailem, a taktéž to vyžaduje a schůze se nezúčastňuje. Komunikace s ním je složitá, stanovuje si pravidla (nejdřív uděláte to, a pak dám souhlas k tomu…). Již jsme navrhli, aby někoho zplnomocnil k účasti schůzím. Děkuji.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Micha, 9. Leden 2020 - 14:11

    Dobrý den, děkuji za zprávy. Bohužel člen se nezúčastňuje a píše jen emaily, ve kterých, kdykoliv my přijdeme s návrhem na něco např. oprava kotlíku, oprava chodby, atd., tak to trošku bojkotuje s tím, že chce vidět projekty, cenové nabídky apod., a že dá souhlas k opravám za podmínek těch, které si tak nějak účtuje (například, že mu to nesmí zasáhnout do zdí blízko bytu, apod.) – prostě všechno bojkotuje, nikdy k ničemu nedá jasný souhlas.

    Vložil Petr87, 9. Leden 2020 - 17:37

    Pokud je v domě jediný vlastník, který všechno bojkotuje, nemusíte se s ním moc bavit, protože souhlas potřebné většiny získáte i bez něj. Pokud ale požaduje nahlížet do dokumentů SVJ, neexistuje žádný důvod mu to neumožnit. Na to má jako vlastník právo.

    Pokud píše pouze e-maily, doporučuji ho vyzvat k osobní schůzce, kde všechno proberete. Pokud náhodou bude souhlasit, tváří v tvář zcela jistě nebude takový hrdina jako v e-mailu.

    Vložil radka2222 (bez ověření), 9. Leden 2020 - 14:27

    to, že se stará o svůj majetek a chce vědět, že opravy a úpravy jsou provedeny řádně a hospodárně považujete za bojkot? divné… když se neúčastní shromáždění, jak pak můžete tvrdit, že nedá souhlas? ale to už jsem psala.

    zasáhnout do zdí blízko bytu… to nechápu vůbec.

    Vložil radka2222 (bez ověření), 8. Leden 2020 - 16:47

    navrhovat můžete, ale není jeho povinností ani se účastnit shromáždění ani nikoho zplnomocňovat. naopak pokud prudí, buďte rádi, že se neúčastní, ne? proč vám vadí, že vyžaduje komunikaci mejlem? u nás v svj je to běžné. je to rychlé, hospodárné, a všichni kromě asi deseti lidí, co nemají e-mail, s tím souhlasí. nejdřív uděláte to, a pak dám souhlas… – když nechodí na shromáždění, tak ani nehlasuje proti tak o co jde? co vám konkrétně vadí?

    Vložil Kecal (bez ověření), 8. Leden 2020 - 16:25

    Já bych všude zavedl Korespondenční hlasování.Odpadly by tím problémy s účastí a hlasování by bylo svobodné (neovlivněné davem).

    Vložil JaVa, 8. Leden 2020 - 16:08

    „Píšete, že : "jeden z členů komunikuje pouze emailem, a taktéž to vyžaduje a schůze se nezúčastňuje.“

    Účast členů SVJ(vlastníků jednotek) na shromážděních vlastníků není povinná,ale dobrovolná!

    Pokud tedy jeho hlas nutně potřebujete,musíte se mu přizpůsobit!

    Jestli ne,tak jeho „požadavky“ ignorujte a konejte bez jeho účasti, samozřejmě dle platných zákonů a vašich stanov.

    Přeji hezký den.JaVa

    Vložil Dobrá Rada Zdarma (bez ověření), 9. Leden 2020 - 16:08

    ""jeden z členů komunikuje pouze emailem, a taktéž to vyžaduje"

    Taková je doba. Je to dnes zcela normální, e-mail zvládají všechny generace. Vyřídí si záležitosti, kdy se mu hodí.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".