Poplatek za přihlášení do internetového bankovnictví

Vložil Anonymous, 9. Únor 2023 - 17:16 ::

Česká spořitelna nově účtuje 2,50 Kč za každé přihlášení do internetového bankovnictví.

Účtuje podobný poplatek nějaká jiná banka?

ČS nejprve vyhnala lidi z poboček a potom jim zpoplatnila přihlášení do internetového bankovnictví.

  • banka

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Vložil Logo (bez ověření), 18. Únor 2023 - 9:57

Tento drobný poplatek je vykompenzován změnou loga

https://www.penize.cz/…jen-prodavat

Pochopte, že jiné banky sice tento poplatek neúčtují, ale zase nemění logo. Chápete?

Vložil Milan50 (bez ověření), 11. Únor 2023 - 23:07

No já nevím, podle mne nikoli za „přihlášení“ ale za přihlašovací SMS. Já platím 5Kč/SMS. Ale prý si můžete pořídit elektronický George-certifikát nebo klíč nebo co … a pak je to „zdarma“.

„zdarma“ znamená, že si musíte na svoje náklady pořídit smartfone ne starší než 2 roky, jinak ta CSAS-app-ka (pro Android) nefunguje. Jestli i pro Apple, to nevím. No a pak musíte pouštět pravidelně všechny (virové) aktualizace – jinak to opět jde do kytek.

No a 70+ a ZTP a VIP to mají „zadarmo“ (tedy „prý“ … já nespadám do této skupiny). Takže to té většině, co to používat musí, to hodně pomůže :) :) :)

Pokud vím, alespoň nás na pobočce CSAS pobíhají šimpanzice. Pokud se Vám nelíbí, že je obsazen pouze 1-stůl ze dvou a že se druhá šimpanzka (co tam z nudy zal9vala kytky) nudí, zkuste jim něco říci aby hnuly svými tlustými zádelemi a obviní Vás z narušování atmosféry a hned volají svoje gorily a erární švestky (přitom jde jen o to, že čekací doba na zadání příkazu na převod z CSAS do banky v Berlíně šimpanzce trval slabých 85 minut … pak jsem vyběhl na čerstvý vzduch abych nezačal řvát a byl konec prac. doby pobočky).

Na margo: pokud se u nás na pobočce zeptáte, zda by nemohl přijít ještě další „zaměstnanec“ aby se to urychlilo, dozvíte se, že nemáte být sprostý, že zde pro Vás dělají maximum možného a makají nejrychleji jak mohou a umí … a že si vše „máte řešit v klidu z domova“…

tak asi takhle.

Vložil € (bez ověření), 18. Únor 2023 - 10:27

„„zdarma“ znamená, že si musíte na svoje náklady pořídit smartfone ne starší než 2 roky“ (Vložil Milan50 (bez ověření), 11. Únor 2023 – 23:07)

Pořídit chytrofoun nestačí. Ještě si musíte platit internetové připojení. Až potom je to teprve zdarma.

Prý je možné nějak mít androidí aplikace na desktopu. Zkoušel to někdo?

Vložil € (bez ověření), 18. Únor 2023 - 10:06

Tak to mne se zase pracovnice na pobočce ujala ochotně. To se musí nechat. I oblečená byla slušně.

Nejpve si ochotně si prohlédla můj občanský průkaz.

Ochotně se mne zeptala na poštovní směrovací číslo, které v občanském průkazu není uvedené.

Potom mi ochotně vysvětlila, že ta správná pracovnice na pracovišti není.

Potom mi pracovnice ochotně vysvětlila, že je zde nová a takovouto věc nedokáže vyřešit, ani převzít či zadat k vyřešení.

Potom si ochotně přizvala na pomoc zkušenější kolegyni.

Ta mi sdělila, ať se podívám za sebe, kolik lidí zdržuji, a ukázala mi dveře.

Stalo se v únoru 2023 v nejmenovaném krajském městě.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".