Kola na chodbe v bytovem dome

Vložil Smutna sova (bez ověření), 27. Červenec 2019 - 21:06 ::

Mam jen skromny dotaz, treba uz ho nekdo zde resil a zna odpoved, v nasem bytovem dome , si nekteri lide zvykli odkladat hned za vchodovymi dvermi do domu sva kola, nekdy se tam sejdou i tri kola, kolem techto kol je spatny pristup na schodiste, ktere vede do sklepu a je tam tim padem spatny pristup a velmi uzky prostor na prochazeni a take vchodove dvere nejdou poradne otevrit, protoze tam zavazi tyhle odlozena kola a vzhledove to take zrovna nevypada hezky, vznika nebezpeci urazu, anebo shozeni kol, kde muzete kolo omylem pri prochazeni shodit a ponicit, dum ma kolarnu a kazdy najemnik ma velky uzamykatelny sklep, presto jsou lini kolo do kolarny zanest, na zdi u takto odlozenych kol je napsana cedulka , ze tam kola nemaji odkladat a ani na slovni upozorneni nereaguji, co udelat?? jak je donutit, aby kola davali tam kam patri..spravce domu nemame jsem maly bytovy dum se 4 byty, kde kazdy mame svuj kopeny byt, pouze ostani prostory jsou spolecne, jako je pradelna, kolarna, kocarkarna… kdo poradi jestli vi jak to vyresit… dekuji

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Andreas (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 17:42

    Ano, na konec se shodneme – ale já již od začátku psal o represivní cestě, že jestli není řeč s předsednictvem (mají-li ho, nemusí být SVJ, může být sdružení či pověřený vlastník), ať zkusí HZS (SPD).

    Vložil Tomáš Neugebauer (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 17:58

    Ještě doplním. Když citovat paragraf, tak § 78 zákona č. 133/1985 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Konkrétně § 78 odst. 1 písm. m) a § 78 odst. 2 uvedeného zákona.

    Vložil Tomáš Neugebauer (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 17:47

    Ano, ale diskuse zde byla o citovaných paragrafech, které ve vztahu k obsahu dotazu jsou chybné.

    Vložil Andreas (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 18:07

    Tohle stačilo napsat hned na začátku ;-)

    Vložil Tomáš Neugebauer (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 18:13

    …a proč jste to místo toho vašeho chybného výčtu nenapsal?

    Vložil Andreas (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 19:28

    Ve stejném stylu se mohu zeptat já Vás a ještě pichlavěji.

    Vložil Tomáš Neugebauer (bez ověření), 6. Srpen 2019 - 19:37

    Opět jste nepochopil, co jsem napsal: „Když citovat paragraf, tak § 78 zákona č. 133/1985 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Konkrétně § 78 odst. 1 písm. m) a § 78 odst. 2 uvedeného zákona.“ Tedy nikoliv, že je to správná odpověď na dotaz. Pouze jsem doplnil, že když někdo chce citovat nějaký paragraf, že eventuelně možný je výše uvedený, nikoliv, že je to správná odpověď na dotaz (reakce na diskusi, která se zde rozvinula, nikoliv na dotaz). Již několikrát jsem uvedl, že jsem na dotaz neodpověděl, neboť tak, jak je formulován, správná odpověď na nej není.

    Vložil ... (bez ověření), 28. Červenec 2019 - 11:16

    Cedulka v podobném smyslu:

    „Vchodové dveře dnes nebyly dovřené, v domě se mohly pohybovat cizí osoby. Prosím vždy zkontrolujte dovření vchodových dveří.“

    Vyvolá to strach o kola a potom by je měly začít ukládat do kolárny.

    Vložil Michal K. (bez ověření), 6. Září 2019 - 10:07

    Co v takovém případě můžeme dělat, když v domě SVJ s 5 patry, si parkují noví sousedé jejich 2 kola v suterénu uzamčená řetězy k zábradlí schodiště vedle výtahu? Vchodu do domu to nebrání, ale brání to přístupu k elektrickým rozvodným krabicím. Dokonce si nedávno zaparkovali kolo pro jedno z jejich dětí přímo před dveřmi do mého bytu. Náš dům už dlouho nemá kolárnu – nejdříve z ní byl nějaký obchůdek s biologickým jídlem, teď místnost předělali na bytovou jednotku. Nicméně každý z bytů má i svůj vlastní sklep. Sousedi mají stejně velký byt (3+1, 69 m2). Asi by je metoda s ventilkem časem motivovala aby je do společných prostor neukládali, ale dovedu si představit, jak by se z toho vymotávali, a že bych nakonec byl vinen já. Uzamčená kola jsou vidět skrz dveře do domu z ulice. Předminulý víkend vedlejší vchod ze stejného SVJ, a dveře do společných prostorů někdo poškodil, a řeší se to teď na Policii. Domnívám se proto, že by se nic, co by motivovalo nějaké zloděje ve společných prostorách nemělo ukládat. Tím spíš, že ty řetězy nejsou od vchodu zcela viditelné.

    Vložil Hasič (bez ověření), 28. Červenec 2019 - 8:26

    Rád pomohu.

    Vložil smutnasova (bez ověření), 2. Srpen 2019 - 18:47

    Jak pomuzete.. to by mne zajimalo, protoze jsem nekolikrat protestovala proti odlozenym kolum, jakakoliv ztrata anebo poskozeni kol bude automaticky pripocitana me.. a toho se chci vyvarovat, protoze se temi lidmi neni absolutni rec, sy mysli ze si muzou delat co chteji…

    Vložil Hasič (bez ověření), 5. Srpen 2019 - 7:32

    „Jak pomuzete.. to by mne zajimalo“

    Seznámím Vás s požárními předpisy a doporučím jejich dodržování.

    Vložil anonim (bez ověření), 28. Červenec 2019 - 5:17

    Z dané sdělení je jediná možnost donutit členy vašeho výboru společenství, aby konali dle zák.č. 89/2012 sb., řádného hospodáře.

    anonim

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".