bezpečnostní dveře - HT DVERE

Vložil kvetina (bez ověření), 23. Duben 2014 - 15:24 ::
  • dveře

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Vložil Musil (bez ověření), 25. Březen 2018 - 20:32

Jaký garážový dveře je možný si nechat namontovat a ako dlouhá je záruka u teho Kružíka?

Vložil Martin Štekl (bez ověření), 20. Červenec 2018 - 9:58

To vůbec nemá cenu rozepisovat, protože buď se mrkneš na stránky https://www.kruzik.cz/…ata-a-brany/, nebo prostě rovnou nahodíš poptávku. Dealer za tebou přijede, a proberete všechno co je potřeba.

Vložil Pecl (bez ověření), 28. Březen 2018 - 21:04

Doporučuji kružík.cz, jinak jak jsem psal mám sekční a záruka 11 let

Vložil Musil (bez ověření), 1. Duben 2018 - 13:52

Jedenáct let jo?..To je krásný takhle dlouhá záruka..a to je automaticky takhle dlouhá nebo jak?

Vložil Lukáš Nečesaný (bez ověření), 17. Srpen 2018 - 7:28

Automaticky to je jenom u této firmy. Kružík.cz si totiž na kvalitě zakládá a proto si může dovolit 11 let záruku.

Vložil PospíšilJan (bez ověření), 30. Leden 2018 - 21:14

Nevím teda jak s bezpečnostníma dveřma,ale jsou v plánu garážová vrata.Doporučíte dobrou firmu na todle? Popř.jaké jsou vaše zkušenosti s firmou kružík.cz?

Vložil Tom Rys (bez ověření), 10. Únor 2018 - 3:51

Dvere od Kruzika mam 8let a bez problemu funguji.Neni co by se tam polamalo ten mechanismus je jednoduchej .

Vložil Pecl (bez ověření), 1. Únor 2018 - 12:34

Dobrý den .Osobně mám s touhle firmou jjen ty nejlepší zkušenosti.Mon­tovali nám garážový vrata už nějakej ten pátek zpátky ale všechno udělali jak sme chtěli a vyšli nám maximálně vstříc

Vložil Bilková Marie (bez ověření), 9. Březen 2018 - 6:36

Byla jsem s prací htdveří neskutečně spokojená.Nemám co bych vytknula.Dveře jsou neskutečně krásné v barvě sonom.Hrozně hladce vše probíhalo,za dveřmi není nic slyšet,se starými dveřmi se to nedá vúbec srovnat.Děkujeme touto cestou hlavně i montérúm Michalovi a jeho kolegovi i obchodníkovi, který se o nás staral. Budeme doporučovat dále. Bílkovi

Vložil Braber (bez ověření), 2. Březen 2018 - 23:32

Která vrata od Kružíka máte? Já se ne a ne pořád rozhodnout který si nechat udělat :/

Vložil Josífek (bez ověření), 11. Září 2018 - 9:43

U nás se nic extra nevymýšlelo, a máme sekční garážová vrata. Líbilo se mi, že kruzik.cz dodržel s firmou která nám to montovala veškeré termíny a i dokonce jsme ve finále platili i o trošku míň, než byla původní cenová kalkulace.

Vložil Pecl (bez ověření), 8. Březen 2018 - 14:17

Mám ty sekční,zalíbili se mi z mnoha důvodů

Vložil Braber (bez ověření), 12. Březen 2018 - 13:21

Tam sem se díval u těch sekčních že používají technologie Dura Print,můžete mi nějak přiblížit o co jde?Moc nevim co si pod tím představit

Vložil Pecl (bez ověření), 15. Březen 2018 - 14:23

Tady si o té technologii můžete něco přečíst https://www.duraprint.cz/

Vložil Martin Štekl (bez ověření), 20. Červenec 2018 - 10:24

V podstatě jde o potisk vrat:

Tisk na garážová a průmyslová vrata – DURA PRINT by Kružík Zcela nová a světově unikátní technologie využívající inkoustového tisku s vytvrzováním UV lampou je založena na nanášení inkoustu na vratový panel.

V praxi to znamená, že si můžeš na svoje vrata nechat nalepit prakticky jakýkoliv motiv. Ukázky mají na stránkách, a vypadá to fakt dobře.

Vložil Lukáš Nečesaný (bez ověření), 17. Srpen 2018 - 7:30

Ano, já si třeba nechával dělat potisk ve formě imitace dřeva, a vrata vypadají jako dřevěné, což se mi hrozně líbí.

Moc hezky je to vidět v jejich galerii:

https://www.duraprint.cz/galerie/

něco takové má a opravdu to tak vypadá.

Vložil Vladan12 (bez ověření), 28. Únor 2018 - 22:31

Taky můžu doporučit.Výborný přístup a kvalitní produkty.

Vložil Josífek (bez ověření), 11. Září 2018 - 9:45

Och kdybych viděl, že se tato firma rozebírá i dále, tak bych se v prvním příspěvku tak nerozepsal. Rekapitulace cena, termín, servis, jednání a výsledek výborný. Takže doporučuji.

Vložil Luboš Bohatec (bez ověření), 22. Červenec 2018 - 15:04

I já se mohu přidat s doporučením firmy kruzik.cz. Nechával jsem si dělat cenové nabídky od jiných známých firem, ale pouze kružík byl ochoten přistoupit na moje extra požadavky a navíc celkem udržet rozumnou cenu. Takže doporučuji

Vložil Lukáš Nečesaný (bez ověření), 17. Srpen 2018 - 7:34

Ano, kružík nepatří mezi nejlevnější na trhu, ale kompenzuje to tím, že vždy vyrábí vrata na míru a v nejlepší kvalitě. A hlavně se nebojí i speciálních projektů. Takže dokáže uspokojit prakticky jakékoliv požadavky…

Vložil Josífek (bez ověření), 11. Září 2018 - 9:48

No nevím jestli se nechával dělat https://www.kruzik.cz/…a-vrata.html tak jako já. Ale já si nechal udělat cenovou nabídku i jinde. Jelikož máme třošku netradiční garáž, buď vůbec nebyli schopní vrata vyrobit, nebo by byli řádově o tisíce dražší než u kružíka…

Vložil Magda 75 (bez ověření), 29. Prosinec 2017 - 0:32

Krásně nám zrenovovala dveře tato firma www.etcrenovace.cz .Bez bourání, levně a v paneláku. Dělali to i sousedům. Ty starosti s bouráním za to nestojí. Už jsme starší a peněz taky není na zbit. Udělali to rychle a nejenom vchodové, ale i všechny vnitřní. Máme to doma jak nové a na venkovní se dalo obložení, aby nebylo slyšet všechno z chodby. Všechno jsme platili až po hotové práci. A že se jim ta práce povedla a šlo jim to od ruky Můžu jen doporučit Kotlíková Magda 75 let.

Vložil pavka (bez ověření), 19. Prosinec 2017 - 13:28

Já jsem si koupil dveře z bauhauzu. Celé i s klikou a zámkem to stálo do osmi tisíc. Zavěsil jsem to bez bourání je to proti požáru a mezery jsem vyplnil těsněním. Ani za nima není nic slyšet.Ten den co jsem to koupil jsem to zavěsil a sedělo to jak od tam. Naprosto dostačující řešení do paneláku nač zbytečně vyhazovat peníze za drahý dveře.Měl jsem to hned bez doprošování se firem

Vložil Kolmy Jirka (bez ověření), 19. Prosinec 2017 - 15:09

Tak to je mozna lepsi si tam nechat co tam bylo nebo si upravit to stavajici.Nam delali vymnenu stitku lepsi prekryti a novou vlozku nejaka firma sks

Vložil Drahoslav Ondřej (bez ověření), 3. Srpen 2017 - 10:51

Dal jsem tomu tři měsíce po montáži.Dveře v modelu Magnum co jsem si pořídil jsou podle mne bezkonkurenční v tom co se dá u nás nyní za rozumné peníze do paneláku sehnat. Obešel jsem si osobně pět různých firem,jsem z podobného ne vzdáleného oboru.Starala se o mne pobočka v OL a naprosto bezchybně proběhla i montáž.Levnější dveře z nabídky HT určitě nedoporučím,možná ještě model Premium,když je napnutý rozpočet.

Vložil BobasV, 18. Prosinec 2017 - 22:15

Už jsem měl dveře Magnum od HT objednané, ale odradilo mě, že se o dost zmenší průchozí šířka dveří (o cca 2 cm). Odpověď majitele firmy HT mě také příliš neuspokojila, jen obecné kecy, ale vysvětlení žádné. Hlavně, že ukazují video jak jednoduše vybourají staré zárubně a osadí nové. Ale při objednání mi řekli jaké mám štěstí, že u nás to půjde bez bourání přes staré zárubně. Tak jsem se o to začal více zajímat a zjistil jsem, že jsou celkově užší.

Vložil Dana Bábíková (bez ověření), 5. Červen 2017 - 14:41

Dveře mám delší dobu,nyní jsme objednávali další mamince. Montáž bude za týden.Se službami htdveří maximální spokojenost,pro byt až až dostačující.Montéři výborní.Doporučuji Dana Bábíková

Vložil Pavel Nováček (bez ověření), 29. Duben 2017 - 18:06

Před dvěma lety jsem také vybíral bezpečnostní dveře a hledal dostupné informace.Když jsem porovnával jednotlivé výrobce došel jsem k závěru,že kvalita prostě něco stojí tak to prostě je.Doporučuje se zaměřit na tyto faktory.Nejdů­ležitější tajemství dveří je skryté uvnitř nich. Je to svařený ocelový rám s příčnými a podélnými ocelovými výztuhami,dva ocelové plechy přivařené k rámu, speciální bezpečnostní rozvorový mechanismus a tepelně-zvuková protipožární výplň. Bývají zajištěny obvykle v deseti až dvaceti bodech. Standardem je 3.bezpečnostní třída.Neméně důležitá je taky speciální bezpečnostní zárubeň která je vylita betonem a ukotvena do stěny kotvami které jsou zapuštěny ve zdi a ke kterým je zárubeň přivařena.Dalším bezpečnostním prvkem je certifikované bezpečnostní kování a bezpečnostní vložka minimálně ve 3.a vyšší bezpeč.třídě odolná proti odvrtání, vyhmatání planžetou, proti vibračním planžetám a proti metodě SG. Všechny příslušné certifikáty záruční i pozáruční servis stejně jako havarijní služba jako např. otevření zabouchnutých dveří,výměna bezpečnostní vložky, kování atd.jsou samozřejmostí. A pokud porovnáte jednotlivé výrobce a jejich výrobky ve stejné bezpeč.třídě nejsou konstrukčně všechny na stejné úrovni. Pokud chcete opravdu kvalitní dveře, pak byste měli vybrat ty s bezpečnostní třídou minimálně 3. Prodejce by vám i bez vyzvání měl tuto skutečnost doložit certifikátem, který odpovídá normě ENV 1627. Nenechte se od prodejce oklamat. Pozor si dejte na slovní ujišťování prodejců, že dveře jsou naprosto bezpečné a patří mezi špičku na českém trhu. Pokud vám nic z toho, co tvrdí neprokáže pomocí certifikátu, tak jde o podvod.Potom dojdete k faktu,že kvalitní bezpečnostní dveře s bezpečnostní zárubní,vložkou, kováním,odbornou montáží,doložené příslušnými certifikáty prostě za dvacet tisíc nekoupíte.

Vložil jouza (bez ověření), 16. Květen 2017 - 16:17

Pane Pavle. Po pozorném přečtení vašich dvou příspěvků se naskýtá naprosto bizardní představa, že jste zákazník. Pokud ano, tak myslím, že vámi vyzdvihovaným firmám pak můžete následně i nevědomky zde spíš uškodit. Průměrný uživatel internetu si snadno ověří, že dveře od firmy HT mají řádnou certifikaci a to u některých modelů vyhotovenu v naprosto stejné zkušebně jako výrobci, které zde uvádíte. Jako strojař vám pak musím připomenout, že nejen materiály, ale i jejich skladba a složení má obrovský vliv na pevnost různých výrobků jak v tlaku, tak v tahu atd. nechci to tu dopodrobna rozebírat. Osobně neberu jako výhodu zakoupit dveře seskládané z tuny železa tak, jak popisujete a konstruované tak, aby odolávaly i složkám záchranných sborů, jak je některé firmy dokonce prezentují. Pro běžného uživatele je podstatou to, aby dveře odolali běžnému napadení nežádoucí osobou (zlodějem) a to garantuje právě zmiňovaná certifikace a bezpečnostní třída. Zejména pak s vámi souhlasím, je vhodné zvolit jednoznačně bezpečnostní třídu III. Vyměnit dveře i se zárubní je pak naprosto nezbytné. Pokud se podíváte do nějakého vícepodlažního domu, kde se nespočet dveří od firmy HT s převahou nachází (a není to jen náhoda),dojdete k závěru, že tímto způsobem uvažuje většina normálně smýšlejících lidí. Jak se říká, platí zde, že méně je někdy více. Zlobte se nebo ne, je potřeba zkousnout i ten fakt, že firma HT u nás v republice již nějaký ten rok jasně a nekompromisně určuje směr v této zmiňované oblasti. Důvodem je i zmiňovaný model Magnum, který je navíc protihlukový i protipožární a já jako obrovskou výhodu vidím dva zámky v základu. Neberte to prosím jako útok na vás a nebo na vámi uváděné firmy, které bezesporu vyrábí a prodávají taky velmi kvalitní dveře, které pak může degradovat již jen pouze špatně odvedená montáž. Ať si každý zakoupí to, na co má finanční prostředky, za čím se cítí dobře a v neposlední řadě i to, co se mu víc líbí. Vaše vložená recenze se mne jeví jako velmi nešťastná, ale spíše cílená. Certifikace dveří, které HT prodává je navíc lehce dohledatelná i přímo na samotných stránkách Trezortestu a tato certifikace opravdu zajišťuje to, že se za těmito dveřmi mohou lidé cítit velmi a nadstandardně bezpečně. Tento certifikační ústav je opravdu ve východním bloku EU velmi uznávaný nejen na certifikace dveří. Ostatní je zde na fóru nespočetněkrát řečeno a nemá smysl to dále dokola rozebírat. Zbylé věci zde jsou už jen marketing , nepodstatné hlouposti, nebo evidentní konkurenční boj. Dále se dá již jen zpochybňovat solidnost certifikačních úřadů, jak českých, tak německých, ale do toho bych se být vámi nepouštěl, rozhodně ne u Trezortestu a už vůbec ne těch ze západního bloku.

Vložil Galle (bez ověření), 27. Květen 2017 - 21:49

Dobrý večer, i když na diskuzní fóra nepřispívám musím zareagovat na tento opravdu kvalitní příspěvek. Hanit konkreci se opravdu nevyplácí většinou se okamžitě pozná odkud vítr vane. HT Dveře je špička na trhu a máme kvalitní certifikované výrobky. To konkurenci evidentně vadí. Moje jméno je zde několikrát zmiňováno pro to se nebudu schovávat za fiktivního zákazníka. Za úspěchem HT Dveří je spousta práce bezvadně sehraného koletívu. A místo toho, aby naši konkurenti zdokonalovaly svoje služby a výrobky, tak hází špínu na nás.

S pozdravem Galle David obchodní zástupce HT Dveří.

Vložil O.R. (bez ověření), 3. Květen 2017 - 13:51

Vám pane Pavle ale ani trochu o to jestli ta firma má certifikaci nebo ne evidentně nešlo a nejde.Jsem dokonce přesvědčen že víte že ji má a že jsou v pořádku.Problém bude úplně jinde a myslím,že ani ne tak v tom z čeho se dveře skládají :) Ujišťuji vás,že vím co za dveře do bytu v paneláku jsem si zakoupil.Jsou pro mne naprosto dostačující,jsem s nimi spokojen a znám i jejich původ.Jinak tito všichni měli taky platnou certifikaci viz odkaz niže.Tak si svoje rady strčte za klobouk a nedělejte ze mne blbce. http://ekonomika.idnes.cz/…onomika.aspx?…

Vložil Pavel Nováček (bez ověření), 26. Duben 2017 - 22:36

Zajímalo by mě proč bezpečnostní dveře ht nemají certifikát 3.bez.tř. od společnosti Trezor test s.r.o.jako dveře od firem ADLO,NEXT,SHER­LOCK,NAPAKO,SA­PELI aj.

Vložil ??? (bez ověření), 3. Srpen 2017 - 11:03

Mne by třeba zajímalo proč firma Adlo lže v reklamě,že má nepřekonatelné dveře,když i certifikační úřad u kterého mají dveře certifikovány tvrdí,že každé dveře se dají překonat,tedy jednoznačně i ty jejich :) pozor pouze cituji certifikační úřad u kterých mají certifikát.Asi si neuvědomují,že mají vysoce klamavou reklamu :)) za mne Next oukej dobře,ale rozhodně ne Adlo

Vložil j.kubu, 2. Květen 2017 - 10:13

já mám dveře ht premium a certifkát jsme dostali a pojištovna nám dala slevu. dveře od konkurence mi přišli jen drahý a nic po nich

Vložil Olda r (bez ověření), 28. Duben 2017 - 19:39

premiumy maji certifikat trezortestu nechte si ho poslat bral jsem od nich ty lepsi magnumy ty maji certifikaci nemeckou oboje jsou ve trojce nedam na ne dopustit realizace byla taky na urovni rozhodne doporucim certyfikat by si meli dat na stranky nemaji se za co stydet.

Vložil Romulus (bez ověření), 12. Duben 2017 - 20:27

Naprostá spokojenost se službami firmy HT dveře.

Vložil Roman2233 (bez ověření), 25. Květen 2015 - 19:02

Při rekonstrukci domu jsem oslovil firmu adlo a můžu k nim říct jen samou chválu.

Vložil Marcik (bez ověření), 1. Červen 2015 - 8:43

S firmou Adlo jsem velmi nespokojená a v žádném případě ji nedoporučuji . Termín nedodrželi, montáž proběhla nekvalitně a muselo dvakrát dojít k přetěsnění zavěšeného křídla do původní zárubně z důvodu netěsnosti , kdy jsem z chodby slyšela hluky víc ,než u původních dveří. Měla jsem vybrat asi jinou firmu, zejména třeba Next , která zde v domě také provedla výměnu dveří , ale s jiným výsledkem a včas. Obchodník u Adlo mne ubezpečoval ,že zavěsit křídlo do původních zárubní bude stačit a že od toho přijel výměnu posoudit na místo osobně. Myslím že šlo pouze o to, aby zakázku jen uzavřel a prodal. Tuto firmu já v žádném případě doporučit nemohu. Marcela

Vložil Ytka (bez ověření), 16. Listopad 2016 - 18:27

Na výměnu dveří v Praze nedoporučuji firmu Adlo – zakázku zpracovává sekretářka po telefonu a emailu… to asi mluví za vše, v dnešní době konkurence neuvěřitelné. (Přitom nejednalo se o zakázku na 1 byt…). Neochota přijet se podívat a navrhnout možná řešení – výsledek byl tak mimo mísu, jen ztráta času… Výběr ze 3 menších firem (nechtěli jsme drahý Next a Sherlock) vyšel jednoznačně ve prospěch firmy Golem z Prahy 6 (zástupce ochotný, nabídl při konzultaci na místě několik řešení, vše přehledné, cenově nejlepší). Firma Kavan z Prahy 4 také ochotná zhodnotit situaci v domě, předložit více možností, ale ceny dvojnásobné. Snad někomu pomůže.

Vložil Risa (bez ověření), 23. Červenec 2017 - 21:07

Co je to za recenzi nebo prispevek?Aldlo sice neni firma nic moc,ale tento prispevek je nemistny, kdy v dobe konkurence si muzete vybrat jinou firmu pokud vam nejaka nevyhovuje.Nikdo vas nenuti nic uzavrit, nic podepsat, nic objednat a pokud firma delat nabidky na misto nejezdi, je to jeji rozhodnuti a podle mne logicke.Praha je vecne zacpana a ani projet se neda.Lidi dnes zneuzivaji firem k nesmyslnym navstevam a jsou schopny si sezvat nespocet firem domu a tahat je jen za nos.Delat nezavaznou nabidku na neco tak jednoducheho jako jsou dvere na miste je hloupost firem co jsou maximalne v zoufale situaci a nemaji do ceho pichnout.

Vložil Rostinek (bez ověření), 21. Listopad 2016 - 22:21

Ve vas pani musi byt nahromadeno hodne zloby z vaseho zivota, kdyz davate recenzi, aniz by jste vubec neco zakoupila.Co vas nutilo od te firmy neco kupovat? Uvedomujete si kolik prace maji firmy koncem roku a jak malo opravdu kvalitnich lidi je v nasi republice k dispozici? Dale co je za problem koupit zbozi jinde, kdyz vam vybrana firma nevyhovuje? To ze firma nejede na zavolani kazdeho, kdyz si nekdo vzpomene, ze si sezve firmy k sobe je veci te firmy.Navic dvere pokud jsou typizovane,neni potreba zamerovat,nebo nejak nacenovat na miste.Pokud si sezvete firmy na misto jen pro naceneni, je to plytvani vsim.Casem lidi,PHM atd. Pokud by jste poslala fotku dveri,ktere chcete vymenit,kazda odborna firma vam dvere naceni naprosto presne a pokud vam rozum dovoli zmerit k tomuto jeste svetlost vodorovne i svisle,troufam si rict ze vam je nemusi jet ani zamerovat !!!Osobne kdybych byl tou firmou na kterou jste napsala recenzi a to zbytecne negativni o vas jako o zakaznika bych zcela jiste ani nestal a nejl bych za vami na schuzku zcela zamerne.Firma Adlo muze byt rada,ze vam zakazku podle mne vubec nerealizuje.

Vložil Robert M (bez ověření), 5. Prosinec 2016 - 16:34

Souhlasím s reakcí na paní Ytku.Ani špatná komunikace s obchodníkem nebo sekretářkou není důvod k napsání této recenze.Troufám si říct,že ani nesprávně odvedená práce dělníků u velkých společností nemusí znamenat to,že je firma špatná.Špatná reference je na místě pokud selže v případě řešení problému vedení firmy. R.M

Vložil . (bez ověření), 16. Listopad 2016 - 21:50

Neuvěřitelné je spíše to, že se se sekretářkou někdo baví o zakázce.

Vložil tristone, 16. Listopad 2016 - 19:40

No vidíte, a já mám úplně opačnou zkušenost.

Dělali jsme loni 19 dveří v domě a nemůžu proti obchodníkovi ani technikovi z ADLa říct křivého slova. Dvakrát to byli obhlídnout, diskutovali s námi, vymýšleli, opravovali. Brali jsme dva různé typy dveří pro různá použití, jeden typ nám dokonce na míru upravovali.

Dolaďování smlouvy po mailu po večerech s odpověďmi v řádech minut. Zvládali pak montovat dvoje dveře denně a odvedli pěknou čistou práci.

Asi to bude kus od kusu, na koho narazíte.

Vložil Marcus (bez ověření), 1. Duben 2015 - 9:12

Jednání příjemné, dveře do týdne, montáž bezproblémová , nemá smysl se rozepisovat, recenzi bych nikdy nepsal anonymní špína mne ale vadí , na dveře jsem se byl podívat . Dveře od ht mohu i já doporučit. Cena za dopravu je zvlášť platil jsem 500, jinak jsou dveře za cenu uvedenou na internetu kompletní včetně DPH. Marcus

Vložil Vít Krudenc (bez ověření), 10. Březen 2015 - 20:06

24.2.2015 byly dveře namontovány v kvalitě jak je známo. Asi po čtrnácti dnech začal zlobit hlavní zámek – nešlo se dostat do bytu. Po zavolání problému panu Gallemu jsme byli velmi mile překvapeni téměř jeho okamžitou návštěvou (Brno-Bučovice) asi za 40 minut. Bez problémů zámky vyměnil se sjednocením klíčú na jeden. Vystupování a profesionalita pana Galleho nás velmi příjemně až zarazila, jak lze v dnešní době být opravdu kvalitním člověkem. Rychlost jeho zásahu, výměna zámků a příjemnost v jednání hodně navyšuje kvality tak dobrého brněnského týmu – HT Dveře. Chceme hodně poděkovat panu Gallovi za celkovou profesionalitu, kterou firmě dělá. Takových lidí je už v dnešní době pramálo. Dííky !! Vít Krudenc

Vložil Marcel Závodný (bez ověření), 30. Květen 2016 - 13:07

Mám tiež dvere ale nie od firmy HT dvere. Firma u ktorej som ich objednával už neexistuje (mal som veľké problémy pri reklamáciach asi preto aj skončili). Hľadal firmu ktorá by mi dodala náhradnú vložku a v tejto firme mi ju poslali obratom – zadarmo. Môžem len odporúčať.

Vložil Vladimir Karasek (bez ověření), 22. Únor 2016 - 18:27

Dobry den, rad by som Vas poprosil o kontakt na pobocku s ktorou ste riesili montaz HT dveri? V Brne je ich tam plno. http://www.htdvere.cz/pobocky/ Dakujem

Karasek

Vložil jira (bez ověření), 23. Únor 2016 - 20:00

Kde sedi pan Galo nevim ale dvere jsem kupoval ve Slatine jednani bez chyby

Vložil Tom01 (bez ověření), 9. Březen 2015 - 14:36

Dobrý den, o tyto dveře máme zájem, jen bych se chtěl zeptat, jestli jsou opravdu za inzerovanou cenu (tedy vč. zárubní, montáže, zámku atd. za 19.990 s DPH) nebo se máme připravit na nějaký skrytý doplatek (např. kukátko, práh, zednické zapravení, doprava atd.)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".