Vložil Balada, 3. Leden 2011 - 12:05

Bamil Čtu komentáře k mé prosbě o radu a nestačím se divit. Řada čtenářů se rozhodla místo rady poukazovat na to, jak co mělo být a kde asi jsem něco udělal jinak, než by mělo být učiněno podle předpisu. To jsem ale vědět nepotřeboval, a pro ty, co radí že jsem měl vše nejdřív projednat s vedením uvádím, že v případě, kdy nájemci radiátor praskne uprostřed noci a je tedy rád, když hned ráno sežene firmu, která mu závadu opraví, je nejbližší termín pro zprávu vedení opravdu hned při provádění opravy, což bylo učiněno. Člověk si opravdu nevypouští vodu z topení jen tak pro plezír sám. A když mu opravující firma odmítne nainstalovat radiátor o stejných výhřevných parametrech a dosadí mu OT o nižším výkonu, asi nájemce těžko co zmůže. Nebo má protestovat, opravu odmítnout a nechat z nejvyššího podlaží vytopit celý dům? Kdo tedy má nájemci být nápomocen, když předsedovi samosprávy a vedení je vše zcela lhostejné?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.