Uložení změny stanov do sbírky listin

Vložil svjkonzumni641, 1. Prosinec 2009 - 9:19 ::

Na schůzi jsme schválili změnu stanov – můj dotaz je, zda se do sbírky listin ukládá zápis z této schůze v el. podobě (PDF) stejně jako třeba účetní závěrka nebo je třeba podat k založení zápis v papírové podobě ? Je třeba přiložit úplné znění nových stanov ?

Děkuji

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.