Vložil JarekSVJ, 11. Červen 2008 - 7:37

Můj názor a jak to děláme u nás. Vyúčtování služeb se v našem SVJ předává do 4 měsíců po uplynutí vyúčtovacího roku. Na shromáždění rozdám přítomným vlastníkům vždy jich bývá přítomno kolem 70% – vyúčtování. Ve stanovách máme něco jako reklamační lhůtu a po uplynutí lhůty pokud nedojde k reklamacím (za 7 roků se to nestalo) vyplácíme peníze. Shromáždění si většinou tuto lhůtu zkrátí. Pokud by se ve vyúčtování objevila nějaká systémová chyba což je teoreticky možné a zjistilo by se to později nevidím důvod aby na základě rozhodnutí a usnesení shromáždění se toto řešilo např. tak jak popisujete.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.