Oprava vyúčtování

Vložil Anonymous, 11. Červen 2008 - 7:16 ::

Měl bych dotaz týkající se opravy chybného vyúčtování služeb. Ale ne ze strany majitele bytu, ale spíš ze strany vedení. Představte si, že se lidem rozdá vyúčtování a každý zaplatí co má. Třeba za půl roku (na podzim)se kontrolou zjistí, že účetnictví mělo chyby a všem by se mělo vyúčtování opravit.

Je možné vyhlásit opravné vyúčtování třeba po půl roce nebo třeba až po roce a opravu spojit s příštím vyúčtováním?

P.L.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.