Praxe schvalování účetních závěrek?

Vložil Werewolf, 9. Červenec 2019 - 13:24 ::

Dotaz asi spíš na statutáry: Schvalujete účetní závěrku? Nebo jen ji necháte poslat na soud a obyvatele s tím nezatěžujete? Pokud schvalujete a jste dům, kde není příjem a výsledek je vždy od nuly k nule, nevytváří se zisky o kterých je potřeba nějak rozhodovat, co přesně jako „schvalujete“? Nebo jen „berete na vědomí“? Při pozvánce na zasedání shromáždění ke schválení přikládat kompletní závěrku? S detailním rozpisem plateb za celý rok nebo jen souhrn jednotlivých účetních kódů?? Jaká je u Vás praxe?

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.