Vyúčtování nedoplatku vody při vadném vodoměru

Vložil Bakeress (bez ověření), 6. Květen 2021 - 14:32 ::

Dobrý den, prosím o radu. V dome bydlim od 4/2020 a v čase 5–12/2020 jsem provedla generální rekonstrukci bytu, při které stavební firma po domluvě se mnou odstranila 2 vodoměry a vyměnili jsme za 1 nový. Při vyúčtování tohoto období bylo zjištěno, že jeden vodoměr vykazuje zjevně zcela nereálné číslo spotřeby a proto SVJ vyúčtovalo můj podíl takto: celkový objem vody do domu minus hodnoty z měřidel ostatních bytů a výsledek pro mne je 180 m3, coz povazuji já i stavební firma za nereálné. SVJ na mě útočí, ať tedy skutečný odběr dokážu, což samozřejmě v tuto chvíli nemám jak. Nový vodoměr funguje v pořádku a aktuální průběrná spotřeba naší rodiny je cca 7m3 měsíčně. Vyúčtování jsem reklamovala, podklady k němu mi SVJ zatím odmítá vydat. Žádám rovněž o info, kdy proběhla poslední výměna vodoměrů, abych věděla, zda vodoměr nebyl už starý, že se na něm objevil nesmysl. Prosím poradíte, jak postupovat? Děkuji.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.