<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="https://www.portalsvj.cz" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>Portál společenství vlastníků jednotek - Vyúčtování TS 2010 - Comments</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010</link>
 <description>Comments for &quot;Vyúčtování TS 2010&quot;</description>
 <language>cs</language>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 - 7</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41540</link>
 <description>
&lt;p&gt;Vážení,&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;pán, ikdyž nájemník, tak má pravdu. Reklamaci uplatní prostřednictvím
vlastníka. Reklamace je oprávněná, jelikož ventily ke kotlům se
samostatně nevyúčtovávají !&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Výměna ventilů ke kotlům je součástí „Stálých ekonomicky
oprávněných nákladů v ceně tepelné energie.“&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;I pro SVJ platí pro r.2010: „Cenového rozhodnutí Energetického
regulačního úřadu č. 7/2008, ze dne 2. září 2008, k cenám tepelné
energie“ v platném znění.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Stálé náklady v ceně tepelné energie jsou uvedeny v příloze
č.2 uvedeného cenového rozhodnutí.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Pro posouzení výdajů (nákladů) na opravy a údržbu provozovaného
majetku pro výrobu i rozvod tepelné energie se vychází z účetních
předpis;např.§ 47 odst.2 písm.a) vyhlášky č.500/2002 Sb., kterou se
provádějí některá ustanovení zákona č.563/1991 Sb., o účetnictví, ve
znění pozdějších předpisů.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Matějka&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 10 Jun 2011 19:31:01 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Matějka Jaroslav</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41540 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - 
Paskvil to je, ale soudy se</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41517</link>
 <description>
&lt;p&gt;Paskvil to je, ale soudy se tohto pasvilu musí držet, takže mi s tímto
paskvilem musíme žít.&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 16:17:31 +0200</pubDate>
 <dc:creator>sevrk</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41517 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 - 18</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41516</link>
 <description>&lt;i&gt;cit.(): „…Vyúčtování SVJ může být jedno a to &lt;b&gt;pouze na majitele
bytu, jakožto člena SVJ&lt;/b&gt;…“&lt;/i&gt;
&lt;blockquote&gt;cit.(§7/1 v372/2001):„Náklady … vlastník zajistí, aby
s konkrétním vyúčtováním byl písemně &lt;b&gt;seznámen konečný
spotřebitel&lt;/b&gt;.“&lt;/blockquote&gt;
&lt;br /&gt;
&lt;i&gt;cit.(): „…Navíc jak byste si to představoval? Udělat
vyúčtování …“&lt;/i&gt;
&lt;blockquote&gt;
	&lt;ul&gt;
		&lt;li&gt;„dokument“ pro platbu kterou Nájemník akceptuje zaslat
		nájemníkovi&lt;/li&gt;

		&lt;li&gt;správné „Vyúčtování“ s případně odpočtenými platbami
		Nájemníka zaslat Vlastníkovi&lt;/li&gt;

		&lt;li&gt;na „Vyúčtování“ u Vlastníka bude zjevně nedoplatek ve výši za
		předmětné ventily&lt;/li&gt;

		&lt;li&gt;budou zmíněny nároky vyplývající z podního zaplacení nedoplatků
		(§121/3 ObčZ)&lt;/li&gt;
	&lt;/ul&gt;
&lt;/blockquote&gt;
 rivr&lt;br /&gt;
&lt;sub&gt;(nikomu tento postup nevnucuji – ale takto bychom postupovali u nás
dokud by nás někdo nepřesvědčil o nesprávnosti či právní
nebezpečnosti takového postupu. V takovém případě bychom upravili
interní pravidla.)&lt;/sub&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 16:16:01 +0200</pubDate>
 <dc:creator>rivr</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41516 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - vyúčtování TS 2010-6</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41515</link>
 <description>
&lt;p&gt;Souhlasím s Vámi, že informací tazatelka moc nepodala.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Jinak to řešení hrazení nájemcem na místo vlastníka na základě
písemné žádosti je zase něco trochu jiného, než se tu řešilo, a hlavně
tady by v případě problémů mělo SVJ něco v ruce. Toto však nevíme,
zda mají u tazatelky také zavedeno, ale mně to spíše přišlo, „ten
platí, tak máme větší šanci dostat to z něj, proto uděláme
vyúčtování na něj, protože od majitelky bychom se nedočkali“.Ale třeba
je to jen můj pocit.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:43:44 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41515 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 - 141</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41514</link>
 <description>
&lt;p&gt;Problém vidím v tom, že do vztahu, který je mezi SVJ a majitelkou
svévolně SVJ tahá třetího účastníka. Vyúčtování SVJ může být
jedno a to pouze na majitele bytu, jakožto člena SVJ, na nikoho jiného nesmí
být. Ano platba za vyúčtování – máte pravdu, že pokud se neřeší
konkrétní čísla účtu, tak může být jedno, z jakého bankovního účtu
to přišlo, ALE to by šlo pouze na základě dohody mezi majitelkou a
nájemcem, do které vám, jako SVJ nic není a nikdo není povinen ji SVJ
sdělovat. Takže pokud by se majitelka s nájemcem dohodli, SVJ poslalo
řádně majitelce vyúčtování znějící na její jméno, ta by ho předala
nájemci, který by toto uhradil, tak takto bych to brala. Tak by to dle
mého šlo.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Ale dělat vyúčtování rovnou na nájemce – jak jsem z dotazu (a což
jste měl zřejmě i Vy na mysli) pochopila(ať celkové nebo částečné
s tím, že položky typu nový ventil – který měl být již hrazen ze
záloh, jak tu někdo psala – platit nechtěl, protože toto měla zaplatit
majitelka), protože platí, kdežto majitelka je neplatit, je chyba a to dost
velká. Navíc jak byste si to představoval? Udělat vyúčtování – na
koho? Pouze na majitelku nebo něco na majitelku a něco na nájemníka (viz.
Váš návrh udělat dokuments těmi položkami které Nájemník akceptuje pro
to aby zaplatil část pohledávky na bytové jednotce Vlastníka) a to vše
poslat majitelce nebo část majitelce, část nájemci? Nechápu Váš návrh a
nemyslím si, že by takto byl i obhajitelný.&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:34:54 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41514 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 - 5</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41513</link>
 <description>
&lt;p&gt;Já tam nájemníka plést nechci a sama bych na takovéhle pletence
nepřistoupila, ale setkala jsem se teď s několika případy v jiných
domech, kde platil komplet zálohy nájemník a vyúčtování taky,
s písemným požadavkem vlastníka, aby tomu tak bylo. Pokud byla
u nájemníka větší šance hrazení záloh než u vlastníka, tak se tomu
v SVJ ani nebránili a jakž takž jim to tam funguje.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Ono je snadné tady napsat, jak by to mělo být nebo jak to mělo být od
samého počátku a podle zákona, jenže v dotazu jde o řešení situace
zpětně a tak se snažím hledat cesty, jak z toho ven s co nejmenšími
následky pro SVJ. Ale jak jsem psala, pokud tazatelka nepodá bližší
vysvětlení patrně dost chaotické situace, která u nich panuje, těžko se
něco dá řešit…&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:29:34 +0200</pubDate>
 <dc:creator>PeDuPles</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41513 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 14</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41512</link>
 <description>&lt;i&gt;cit.(): „…chápu Váš návrh řešení…“&lt;/i&gt;
&lt;blockquote&gt;Nevidím na tom NIC složitého
	&lt;ul&gt;
		&lt;li&gt;správné Vyúčtování zašlete &lt;b&gt;primárně&lt;/b&gt; Vlastníkovi&lt;/li&gt;

		&lt;li&gt;zda Vám &lt;b&gt;kdokoli! kdykoli uhradí&lt;/b&gt; pohledávku na účtu za jednotkou
		(třeba i po účelově vydané listině) bude Vaše + (&lt;i&gt;pokud tedy nemáte
		povoleny platby pouze z konkrétních bnk-účtů – zde by mhl být drobný
		problém&lt;/i&gt;)&lt;/li&gt;

		&lt;li&gt;dluh co zbyde a další vymáhání půjde ale &lt;b&gt;za Vlastníkem&lt;/b&gt; –
		§121/3 ObčZ&lt;/li&gt;
	&lt;/ul&gt;
	 Takže kde v tomto postupu spatřujete zesložitění administrativy? (jediné
	co musíte udlat je vytvořit dokument s těmi položkami které Nájemník
	akceptuje pro to aby zaplatil část pohledávky na bytové jednotce
	Vlastníka)&lt;/blockquote&gt;
 rivr</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:20:04 +0200</pubDate>
 <dc:creator>rivr</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41512 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 - 5</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41511</link>
 <description>
&lt;p&gt;Já nevím (a to nechci nikoho napadat), fakt nevím na jakém základě a
proč do toho všecho jak paní Jarka, pan/paní rivr, tak i Vy chcete
„plést“ nájemníka. On bydlí a platit má nájem, zálohy za služby. Co
se majitelky a SVJ týká – co mezi sebou mají, tak do toho mu nic není.
Zároveň ho nemůže SVJ vést jako neplatiče – na základě čeho, že
nezaplatil vyúčtování za majitele?&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:18:44 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41511 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Všechny povinné platby na 1</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41510</link>
 <description>
&lt;p&gt;Já to chápu viz. můj příspěvek výše, kde tvrdím v podstatě
totéž, co Vy ve svém komentáři. Toto byla moje reakce na návrh pana paní
rivr, kde jsem upozorňovala na některé problémy, které by v případě,
že by takto postupovali, vznikly. Takže řádně číst bych doporučila
i já Vám. Navíc ZoVB je pořádný paskvil a ne že je to tam všechno
srozumitelně napsané.&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:12:32 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka </dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41510 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - 
Všechny povinné platby na</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41509</link>
 <description>
&lt;p&gt;Všechny povinné platby na účet svj platí majitel bytu, člen SVJ.
Nájemníkovi SVJ nědělá žádné vyúčtování. Jak se vyrovná
s přeplatkem resp. nedoplatkem majitel bytu a nájemník vás vůbec nemusí
zajímat. Vás zajímá jenom majitel bytu. Vy předepisujete platby majiteli
bytu a účtujete také majiteli bytu. Když nebudete předepisovat platby
majiteli bytu a nedáte mu vyúčtování, po kom chcete vymáhat případné
dluhy. Po nájemníkovi? Každý soud vás s tím vyhodí. Není to složité
na administrativu, složité si to děláte vy sami. Jste trochu mimo mísu a
nevyrobíte si tímto nic jiného jenom průšvih. To není žádné naše
řešení, to vyplýva ze zákona. Měla byste si pozorně přečíst zákon
o vlastnictví bytů, tam to je všechno srozumitelně napsané.&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:07:39 +0200</pubDate>
 <dc:creator>sevrk</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41509 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 - 4</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41508</link>
 <description>
&lt;p&gt;Ono je to tak nějak zmatené celé. Mě napadá několik otázek, asi budu
za ně taky seřvána tazatelkou, ale např.:&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;co dělají ventily ve vyúčtování služeb? Proč nejsou hrazeny ze
	záloh na správu nesprávně zvaných Fond oprav?&lt;/li&gt;

	&lt;li&gt;kdo platí na SVJ zálohy? Pokud komplet nájemník, tak v čem jsou
	platební problémy s majitelkou? Pokud majitelka = neplatič, jaké zálohy
	jsou pak vyúčtovávané nájemníkovi – předepsané nebo majitelkou
	uhrazené?&lt;/li&gt;

	&lt;li&gt;no a pak otázky co už padly, tedy třeba proč se SVJ baví
	s nájemníkem apod.&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;Možná bych tam viděla řešení přes úhradu celého vyúčtování
nájemníkem, postoupení pohledávky za ventily a zápočet proti nájemnému
majitelce nájemníkem. Ale bez dalších údajů to fakt řešit nejde.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 15:07:27 +0200</pubDate>
 <dc:creator>PeDuPles</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41508 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 3</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41507</link>
 <description>
&lt;p&gt;Dobrý den, chápu Váš návrh řešení, ale nebude pak v tom trochu
zmatek. Kdo nyní platí povinné platby do SVJ? A k vyúčtování- když
bude nedoplatek např. 3000,– Kč – vyúčtování se dá nájemci a
majitelce se pošle nebo nepošle? Nájemce odmítne zaplatit třeba 1500,–
Kč, protože tato platba by měla být hrazena majitelkou nebo to nepošle
celé, protože není majitelem. Ten dluh bude SVJ vést za kým? Za majitelkou
nebo nájemcem? Když nájemce těch 1500,– Kč zaplatí, tak dalších
1500,– Kč jako dluh budou vést za majitelkou? Jak to z ní budou chtít
dostat, pokud nedostane vyúčtování a navíc část za ní uhradí někdo
jiný? Myslím si, že Vaše řešení bude složité na administrativu.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 14:53:21 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka </dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41507 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - k ponižovačům</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41506</link>
 <description>
&lt;p&gt;Ten první, kdo druhého napadl, tak byla paní Jarka. Pan Lake pouze
položil otázku – a to dost logickou. V dotazu paní Jarky se hovoří
o vyúčtování za rok 2010, o ventilech ke kotlům a poté o nájemci a
majitelce. Našel jste tam nějaký termín na TS. Já nikoli. Ten nadpis byl
trochu „úlet“, který mate.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 14:46:17 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka </dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41506 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41504</link>
 <description>
&lt;p&gt;Dobrý den,&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;sice nevím, co nadpis znamená, ale pokusím se odpovědět podle
položeného textu dotazu a nadpisu si nebudu všímat.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Jako největší chybu bych považovala, že komunikujete s nájemcem. Ten
přece pro vás jako SVJ není partner. Partnerem je pro vás majitelka
bytu – tedy člen SVJ. Ona by měla platit platby do SVJ – po ní vymáhat
nedoplatky a jí vracet přeplatky. O tom, jak má majitelka se svým nájemcem
vyřešeny platby, to je jde mimo vás a vás to ani nemusí zajímat a ani na
to nemáte právo.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Takže vyúčtování bych nechala předělat na majitelku bytu a po té vše
vymáhala a s ní komunikovala. V případě, že nebude komunikovat a platit,
tak nastoupí upomínky, popř. soud. Je to smutné, bohužel jiné řešení
nevidím.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Přeji pevné nervy a zdárné vyřízení problémů.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 14:32:20 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Štěpánka</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41504 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - K ponižovačům</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41494</link>
 <description>
&lt;p&gt;Samotný fakt, že si paní Jarka dovolila položit dotaz, ještě nedává
tomu, kdo by chtěl odpovědět, právo ji zesměšnit. To, co lake napsal, tak
trochu zavání šikanou (ve smyslu já vám poradím, ale vy za to budete
trpělivě snášet moje zesměšňování vašich písemných projevů).
I ten, kdo je v roli „slabšího“ (neboť něco neví a ptá se), má
právo nebýt ponižován tím „silnějším“ (kdo si myslí, že ví a
využívá toho k ponižování). Lake jistě mohl položit doplňující dotaz
neutrálně, zesměšňování si mohl nechat od cesty. Anebo prostě
nereagovat.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 12:32:46 +0200</pubDate>
 <dc:creator>taky nalakovaný</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41494 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - 
Jarko, tak se musí na</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41489</link>
 <description>
&lt;p&gt;Jarko, tak se musí na lidi, kteří Vám chtějí odpovědět! Pořádně je
sprdnout! Nepochopili Váš ctěný blábol a chtějí ho vysvětlit. Ta drzost.
Měla byste tu častěji přispívat. Bude veselo.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 11:38:19 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Starý předseda</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41489 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - 
Přečtete si dotaz a</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41487</link>
 <description>
&lt;p&gt;Přečtete si dotaz a nepište nesmysly!!!!!&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <pubDate>Thu, 09 Jun 2011 10:42:33 +0200</pubDate>
 <dc:creator>jarka nováková</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41487 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41458</link>
 <description>
&lt;p&gt;Tím, že účtujete služby nájemníkovi si vyrábíte jenom problémy a
zbytečné starosti.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 08 Jun 2011 19:23:23 +0200</pubDate>
 <dc:creator>Anonymouss</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41458 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 1</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41457</link>
 <description>&lt;p&gt;Jarko,&lt;br /&gt;
zadáváte nám hádanku namísto normálního dotazu.&lt;br /&gt;
Co je &quot;TS&quot;? Telekomunikační síť? Technické služby? Totálně sjetý?&lt;br /&gt;
Netušíme proč předáváte roční vyúčtování jakémusi nájemci namísto vlastníkovi jednotky.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lake&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 08 Jun 2011 18:33:12 +0200</pubDate>
 <dc:creator>lake</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41457 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010 - Vyúčtování TS 2010 2</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment-41455</link>
 <description>&lt;i&gt;cit.(): „…Pán je nájemníkem bytu …“&lt;/i&gt;
&lt;blockquote&gt;Vyúčtování patří konečnému spotřebiteli (vlastníkovi) a
s tím by jste měli řešit potíže – ostatně mohl by namítat že jste
mu jej nedoručili jak ukládá §7/1 v372/2001 (&lt;i&gt;doručit jej Nájemníkovi
nestačí&lt;/i&gt;). Pokud ale Nájemník platí přímo Vám (SVJ) – asi je
lepší přijmout i částečnou platbu (&lt;i&gt;a tedy vystavit mu fakturu JEN pro
něj – pokud mu postačuje&lt;/i&gt;). Zbytek bude nadále pohledávkou vůči
Vlastníku (&lt;i&gt;je zcela jedno jestli má Vlastník s Nájemníkem dohodu, že
bude platit uvedené náklady ne jemu ale přímo SVJ&lt;/i&gt;)&lt;/blockquote&gt;
 …takto bychom to řešili u nás&lt;br /&gt;
rivr&lt;br /&gt;
&lt;sub&gt;(&lt;i&gt;doporučuji registraci na Portal SVJ&lt;/i&gt;)&lt;/sub&gt;</description>
 <pubDate>Wed, 08 Jun 2011 18:08:03 +0200</pubDate>
 <dc:creator>rivr</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 41455 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
<item>
 <title>Vyúčtování TS 2010</title>
 <link>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010</link>
 <description>
&lt;p&gt;Dobrý den,&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;mám dotaz k vyúčtování za rok 2010. Jeden z nájemníků v našem
domě se ohradil proti vyúčtování za rok 2010. Pán je nájemníkem bytu a
bylo mu doručeno vyúčotvání ve které je i zahrnuta částka za nové
ventily ke kotlům. Chce udělat nové vyúčtování a to tak, že nechce do
vyúčtování dát ty ventily, že ať si to zaplatí majitelka. Jenže
problém je v tom, že máme problémy s totou majitlkou, která nám
neplatí. Je možné mu udělat nové vyúčtování?&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Děkuji za odpověď&lt;/p&gt;
&lt;!-- by Texy2! --&gt;</description>
 <comments>https://www.portalsvj.cz/diskuse/vyuctovani-ts-2010#comment</comments>
 <category domain="https://www.portalsvj.cz/tema/zkusenosti-s-firmami/ostatni-zkusenosti-s-firmami-0">Ostatní zkušenosti s firmami</category>
 <pubDate>Wed, 08 Jun 2011 17:20:27 +0200</pubDate>
 <dc:creator />
 <guid isPermaLink="false">8192 at https://www.portalsvj.cz</guid>
</item>
</channel>
</rss>
