zamítnutí reklamace vyúčtování služeb

Vložil MartiS (bez ověření), 30. Září 2014 - 12:49 ::

Dobrý den, chtěla jsem se poradit ohledně dalšího postupu reklamace vyúčtování služeb. Bydlíme v nájmu, vše řádně platíme. Letos přišlo vyúčtování za poslední 3 roky, kde bylo vedeno, že dlužíme za vodu a topení + 1 nájem. Podali jsem reklamaci s doložením o zaplacení všech uplynulých nájmů. Také jsme požádali o doplnění údajů na vyúčtování (cena vody + množství vody). Bylo nám odpovězeno, že spotřeba i náklady jsou vyšší, rozúčtování správné. Žádné doplnění ani doložení toho, co jsme žádali. Kam se můžeme teď obrátit o překontrolování? Máme zaplatit nebo se počítá neplatnost vyúčtování – aby jsme potom dostali peníze zpátky. Mockrát děkuji, Martina

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Misme, 30. Září 2014 - 15:44

    Píšete: Bylo nám odpovězeno, že spotřeba i náklady jsou vyšší, rozúčtování správné. Tak první, co bych vyžadovala, jsou důkazy – tedy doložení tohoto tvrzení.

    Další věc, zkontrolujte si proti vyhlášce č. 372/2001 Sb.(podle dotazu jste už asi učinili), zda máte uvedeno na dokladu vše, co vyhláška ukládá.

    No a dokud nebudete mít k dispozici to, co jsem napsala výše, domáhejte se nápravy. Napadá mě např. formou nesouhlasu se zamítnutím reklamace (písemně proti potvrzení o osobním převzetí nebo s dodejkou).

    Jak naložit s faktem, že jste obdrželi vyúčtování za tři roky vám snad poradí někdo jiný, já jen přiložím link, který vás uvede do problematiky nesplnění termínu vyúčtování, pohledávek atd. Ještě mě napadlo, že byste měli, a to úplně na prvním místě, nahlédnout do nájemní smlouvy.

    Vložil kAREL HL (bez ověření), 30. Září 2014 - 13:30

    Vyúčtování za poslední 3 roky ? Už to je nějaké divné . Pochybuji, že platíte dodavateli 3 roky zálohy a on vám to pak vyúčtuje

    Vložil tazatel jaryn, 30. Září 2014 - 13:24

    Martino v první řadě by jsi měla tohle řešit s pronajimatelem bytu. Pokud bydlíš jako nájemník tak SVJ není povinno tohle řešit s Tebou ale pouze s vlastníkem bytu.

    Vložil milan Malý (bez ověření), 1. Říjen 2014 - 11:38

    Dobrý den,
    opravdu je to divné, že byste neměli vyúčtování každý rok? A taky byste se měli zajímat jak máte nastaveny zálohy na vodu, teplo, atd. Někdy to má majitel bytu nastaveno na malé částky a pak záměrně nechá vše doplatit podnájemníky. U nás jednáme jen s majiteli bytu, podnájemník pro nás není partner k jednání.
     Milan

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".