Vyúčtování - lhuta

Vložil Vendy81 (bez ověření), 22. Duben 2018 - 7:28 ::

Dobrý den,

mám dotaz na vyúčtování. Jak běží lhůta pro reklamaci k vyúčtování služeb, když jsme ji obdrželi v únoru. Ve stanovách lhůty nemáme. Ve stanovách máme, že do dubna vyúčtování máme dostat a do července zaplatit nedoplatky.

Děkuji Vám předem za odpověď.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil janica, 24. Duben 2018 - 11:50

    Je lepší, když se do vyúčtování napíše, do kterého data mají vlastníci podat reklamaci a jakým způsobem. Stejně tak by tam měla být informace, do kterého termínu budou vyplaceny přeplatky a jak zaplatit nedoplatky.

    Vložil KL (bez ověření), 22. Duben 2018 - 10:29

    Lhůta je stanovena zákonem o službách – 30 dnů ode dne doručení, popř. 30 dnů ode dne poskytnutí podkadů, pokud jste o ně požádali.

    viz https://zakonyprolidi.cz/cs/2013-67#p7

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".