Shromáždění a hlasování v SVJ

Vložil Pavel (bez ověření), 10. Listopad 2011 - 3:52 ::

Mám několik dotazů k přijetí usnesení na shromáždění SVJ. 1)Který zákon a § řeší hlasování v SVJ mimo zák. 72/94 Sb.

  1. V případě, že v průběhu shromáždění se během probírání některých bodů zjistí, že by se mělo k některé věci přijmout usnesení, je možné toto hlasování zařadit i v průběhu shromáždění?
  2. Pokud je potřeba upravit dodatečně program shromáždění je toto možné pouze na začátku shromáždění hlasováním o změně programu nebo i průběhu shromáždění?
  3. Pokud v průběhu shromáždění odejde vlastník a jeho odchodem poklesne přítomnost vlastníků pod 50% jsou dosud přijatá usnesení na shromáždění platná a ostatní po odchodu tohoto vlastníka neplatná nebo jsou všechna usnesení neplatná z tohoto shromáždění?
  4. Pokud předpokládáme nízkou účast na shromáždění je možné např. na den x v 18 hod. svolat řádné shromáždění a současně v den x v 18:30 náhradní shromáždění aby bylo možné přijmout usnesení? Oboje pozvánky zaslat současně s dodržením lhůty 15 dní předem. Který zák. něco říká o náhradním shromáždění a lhůtách pro jeho svolání?

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Pavel, 10. Listopad 2011 - 11:36

    Jmenovče, nevím jak je možné, že píšete příspěvky pod zaregistrovaným nickem. Asi chyba v sdystému.

    Mám jiný názor k bodu 4 než AnonymousX. Já se domnívám, že náhradní shromáždění, předpokládám že s nižší než 50% účastí, není podle současného ZoVB možné. To se stanovama nedá obejít. V ZoVB to nenajdete a v ObchZ je to u družstev, což nemůžete použít.

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil lake, (bez ověření), 10. Listopad 2011 - 12:15

    Tento příspěvek jsem pokusně zapsal pod názvem lake.

    Vložil Pavel, 10. Listopad 2011 - 12:26

    Jasně, ale „lake“ a „lake,“ je rozdíl.

    Tazatel ale používá „Pavel“ a to je zaregistrovaný nick. Zkoušel jsem dát před i za nick např. mezeru, ale systém mi to neumožnil. Proč to umožnil Pavel (bez ověření)?

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil Ӏake (bez ověření), 10. Listopad 2011 - 14:15

    A teď?

    Vložil PaveӀ (bez ověření), 10. Listopad 2011 - 14:18

    A ještě jednou.

    Vložil Pavel, 10. Listopad 2011 - 14:19

    Jo, nyní to je k nepoznání. Ale je to tak správně? Domnívám se, že by to systém neměl dovolit.

    Minimálně na seznamu posledních příspěvků nelze poznat, zda to psal registrovaný či neregistrovaný nic­k.

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil PaveӀ2, 10. Listopad 2011 - 14:32

    A teď dokonce přispívám jako duplikát registrovaného Pa­vla.

    Vložil . (bez ověření), 11. Listopad 2011 - 15:45

    Neregistrovan 5 Vložil PaveӀ2, 10. Listopad 2011 – 14:32 A teď dokonce přispívám jako duplikát registrovaného Pa­vla.


    tedy není mi jasné: buď to již bylo opraveno nebo nevidím že by zde byla duplikace. Snad je jasné že „Pavel“<>„Pavel2“ a že registrovaný „Lake“<>neregis­trovaný „Lake“ – registrovaný má link, kdežto ten druhý ne. Co tady tedy řešíte??


    ? A ještě by mohl někdo uvést zda v tomto vlákně dlouhém jak projev ve sněmovně je nějaká relevantní odpověd tazateli na JEHO DOTAZY. Napočítal jsem 15-OUT a 1-IN

    Vložil Pavel, 10. Listopad 2011 - 14:40

    Jo, vidím, že jsme dva Pavlové přihlášení. To se mi vůbec nelíbí. Ale vůbec ne.

    Snad to admin spraví. Aby mi někdo kazil více než 5 let budovaný nick ......

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil Dušan, 10. Listopad 2011 - 14:55

    Pavle omlouvám se, já nevím, jak to udělal ten první Pavel (bez ověření).

    Přemýšlel jsem o tom, jak to mohl udělat a došel jsem na takový malý podfuk (z pochopitelných důvodů neuvádím konkrétně jaký, abych neinspiroval ostatní), jak by se to dalo provést a dokonce se zaregistrovat jako druhý Pavel. Admin za to nemůže.

    Vložil Pavel, 10. Listopad 2011 - 15:00

    Už jsem před lety na jiném webu zažil, že šlo zcizit nicky a publikovat pod cizími nicky blbosti. Na tom bych se nechtěl podílet.

    Doufám, že admin tuto díru v systému opraví.

    Jinak gratuluji k nadprůměrné počítačové gramotnosti. :-))

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil admin, 10. Listopad 2011 - 17:19

    Dobrý den, ano, toto vnímám určitě jako problém a budu jej co nejdříve řešit.

    Admin

    Vložil Dušan, 10. Listopad 2011 - 16:26

    Tak to tu Pavle funguje tak, že „Nový příspěvek“ neregistrovaným uživatelem lze běžně zadat pod jménem registrovaného uživatele. Za jménem bude vyznačeno „(bez ověření)“.

    „Přidat komentář“ nebo „odpovědět“ neregistrovaným uživatelem už ale pod jménem registrovaného uživatele zadat nejde.

    Publikovat pod cizím zaregistrovaným nickem nelze (vyjma mého „podfuku“).

    Vložil Pavel, 11. Listopad 2011 - 15:00

    Dušane,

    můj ajťák mi ten Váš podfuk vysvětlil. Taky mne to mohlo napadnout. :-))

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil PaveӀ, 11. Listopad 2011 - 16:26

    Pavle,

    ale pořád mně ta duplicita funguje.

    Dušan

    Vložil . (bez ověření), 11. Listopad 2011 - 16:48

    „Dušane“ zcela postačí pokud Admin přidá k zobrazení numerické ID a databáze které zfalšovat nelze (než tak že skutečně ukradnete přihlašovací heslo – sorry „odkloníte“ :)) ). Že jste vytvořil duplicitu (JEN OPTICKOU !!) můžete zjistit, tak že cvaknete na link vedle slova „Vložil“ čímž se ve Vašem případě dostanete na stránku kde je napsáno že tento nick existuje ne déle než 30-minut. Podařilo se Vám jej tedy založit s nějakými „bílými znaky“. Kdo chce ale již nyní identitu REGISTROVANÉHO uživatele zjistit dokáže.

    Vložil Dušan, 11. Listopad 2011 - 17:47

    Musel jsem ji založit znovu, protože mně ji správci sítě provizorním zásahem přepsali na Pavla2 a tak se zpětně přepsaly i jména mých včerejších příspěvků.

    Pozn., jak Vás mám oslovovat, když tam máte ve jméně jen tečku?

    Vložil Pavel, 11. Listopad 2011 - 16:29

    Dušane,

    nejsem admin na žádném z těch dvou webů, kde jste na díru v systému upozornil. Zda to adminové spraví je jejich věc. Já se podle situace přizpůsobím.

    Hezký víkend!

    Pavel

    Vložil AnonymousX (bez ověření), 10. Listopad 2011 - 12:13

    Pokud se jedná o účast pod 50% nebo jiné změny, pak pochopitelně máte pravdu. Bral jsem to pouze jako náhradní termín konání schůze.

    Vložil Pavel, 10. Listopad 2011 - 12:28

    Tak to si rozumíme. :-))

    Protože ale tazatel chtěl vědět, kde je upraveno náhradní shromáždění a obě shromáždění svolal jen s odstupem 30 minut, tak mne napadlo družstvo, resp. náhradní shromáždění za účasti méně 50%.

    Hezký den!

    Pavel

    Vložil AnonymousX (bez ověření), 10. Listopad 2011 - 7:33
    1. Pokud se chcete vyhnout možném problémům tak ne.
    2. Nedoporučuje se měnit program ani na začátku ani během schůze shromáždění.
    3. Dosud přijatá usnesení jsou platná.
    4. Podívejte se do svých stanov.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".