Seminář JČP 20.1.2016

Vložil Jar (bez ověření), 10. Leden 2016 - 21:26 ::

Jde někdo na školení JČP 20.1.2016?

PELE, Magda3? Spojme síly:-)!

Navrhněte jak!

Jar

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Vlastiks, 14. Leden 2016 - 10:28

    Ano máte pravdu. Jde o uplatnění práva vlastníka touto cestou.

    Ani já nejsem právník, proto mne zajímá názor právníka ohledně obtížné vymahatelnosti „práva nahlížení a seznámení“ dle vzorových Stanov čl. VII, odst. 1f, a § 1179 NOZ.

    Vložil Vlastiks, 14. Leden 2016 - 11:01

    opravuji chybu

    Ani já nejsem právník, proto mne zajímá názor právníka ohledně obtížné vymahatelnosti „práva nahlížení a seznámení“ dle vzorových Stanov čl. XIV, odst. 1f, a § 1179 NOZ.

    doplňuji

    • Může být Stanovami (vůbec !) limitováno právo spoluvlastníků na seznámení s doklady společenství ?

    Vyjma termínu pro umožnění (např. 14 dnů) od požadavku ?

    • zejména v případě předložení dokladů v souvislosti s bodem jednání Shromáždění
    Vložil Magda3 (bez ověření), 14. Leden 2016 - 11:10

    Vlastiks,

    velmi podobnou otázku položil Petr. Myslím, že pokud pan soudce odpoví, bude to zároveň odpověď i na tento Váš dotaz.

    Magda

    Vložil Magda3 (bez ověření), 14. Leden 2016 - 10:50

    Vlastiks,