satelity

Vložil Anonymous, 27. Květen 2008 - 11:09 ::

Před půl rokem jsem si zažádal o povolení na umístění plášti domu satelitu. Dnešním dnem se začíná zateplovat a výbor SVBJ po mne žádá jeho odstranění.Prý firma, která zateplení provádí neprovádí tzv.obkroužrní držáku.Zajímalo by mne jak dále postupovat nebot satelit rušit nechci. Bydlím v posledním patře a umístění na strojovnu výtahu prý taky nelze.Jak je možné, že někde to jde a někde ne, když vídám denně kde zateplení teprve probíhá ono zateplení i s držákem bez problémů? Myslím, že i ono zateplení platím, tak proč takové nepříjemnosti??? Děkuji za odpoveď.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Exupery, 11. Červenec 2008 - 14:06

    Asi záleží, jakou firmu jste si zvolili pro rekonstrukci. U nás všechny satelity odmontovali a znovu osadili oni. Martina

    Vložil Karel Kyr, 24. Červen 2008 - 16:42

    Dobrý den všem,

    Jsem také fanda do satelitního příjmu a i já jsem se svými sousedy musel řešit situaci, jak vyřešit příjem ze satelitu a realizaci zateplení.

    Řešení nakonec nalezeno bylo ve spolupráci s projektantem a stavbyvedoucím. Pod zateplení byly z bytů vyvedeny kabely v plastových trubkách. Trubky byly směrovány do místa, kde jejich vyvedení nad atiku vizuálně neruší vzhled budovy. Vyvedení na povrch zateplení je řešeno pomocí plastové rozvodné krabice zapuštěné do zateplení tak, aby na povrchu zateplení lícovala do hladka. Přemostění atiky je provedeno také v trubkách. Po střeše jsou kabely vedeny v trubkách k jednotlivým držákům umístěným na budce výtahové strojovny. Držáky jsou upevněny přesně a pevně, aby nebylo potřeba řešit nějaké opravy v budoucnu. Vlastní budka strojovny je také zateplena, v zateplení jsou v místech držáků otvory začištěné montážní pěnou. Po dvou letech existence parabol na střeše nenastaly žádné komplikace s nastavením parabol či poškozením zateplení. Myslím, že jde o velmi citlivě provedené řešení, na které by mohlo přistoupit i Vaše SVJ. Ve svém bytě nemám problém s žádným tepelným mostem, s žádnou kondenzací páry či s plísní, takže ani námitka, že tohle je ten problém, kvůli kterému není povoleno vyvést kabeláž z bytu na střechu není příliš namístě. Přeji úspěch ve vyjednávání, KK

    Vložil Anonymoussss (bez ověření), 24. Červen 2008 - 17:27

    Nejsem fanda do satelitního vysílání ale přez to mě váš příspěvek velice potěšil.Prostě jste to vyřešili jako rozumní lidé, kteří v dotyčném domě bydlí. Na tomto portále najdete spoustu přispěvovatelů, kteří by vám začali házet § pod nohy, křičeli by po vás že jenom 100% dohoda jinak nic atd. Jsou to zlí a závistivý lidé, jsou to různí teoretici i když možná rozumově na výši ale prakticky k nepoužití. Jste příklad jak by to mělo fungovat…JarekSVJ.

    Vložil Jan (bez ověření), 27. Květen 2008 - 12:39

    U nás řešíme tyto satelity též. Někteří vlastníci,upřed­nostňují své požadavky nad rozhodnutí společenství a nechtějí chápat technicky podložené argumenty… Berte to tak, že společenství o tom rozhodlo a pokud jste se toto rozhodnutí nedokázal zvrátit svými argumenty, jste povinnen se tomuto podřídit.

    Vložil Wanno (bez ověření), 27. Květen 2008 - 17:51

    Kde proboha vzalo jakesi „spolecenstvi“ patent na rozum !!!!! nemelo by se tak nahodou „spolecenstvi“ podridit zdravemu rozumu ???!!!

    Vložil Anonym (bez ověření), 12. Červenec 2008 - 13:52

    Společenství má patent na rozum ze zákona.

    Vložil Jan (bez ověření), 29. Květen 2008 - 10:59

    Tyto odezvy jsou jen od „problémystů“ co si ani nejsou schopni přečíst stanovy co si sami odhlasovali. Prostě a jednoduše, „Vaše svoboda končí tam, kde začínáte omezovat svobodu druhých.“ Pokud se vyžadujete práva silnějšího, jak to pak bude vypadat? Přeci máte možnost chodit na shromáždění a tam si své požadavky nechat odhlasovat, pak to bude v pořádku, jinak respektujte většinu…

    Vložil Adam (bez ověření), 29. Květen 2008 - 15:59

    Tak to dekuji pekne !!!!!

    Hitler mel rozhodnuti vetsiny !!!!!!

    Stalin mel rozhodnuti vetsiny !!!!!!

    Pinocet mel rozhodnuti vetsiny !!!!!

    Gotvald mel rozhodnuti vetsiny !!!!!

    Mam jeste pokracovat nebo vam to uz staci !!!!!!

    Takhle podle nekoho vypada spravne rozhodnuti – to je teda zvraceny svet!!!!!
    Kdyz stale vitezi hloupost vetsiny nad zdravim rozumem treba i jednotlivce!!!! Vzdyt jen slaboch a hlupak se schovava za nazor vetsiny protoze svuj nazor nema a tim padem ani nemuze rozlisit co je vlastne spravne a co spravne neni!!!!!! Takze ani nikdy nemuze dojit k poznani , ze ridit a podrizovat se rozhodnuti vetsiny nemusi byt vzdy ta spravna volba!!!!!!!!

    Vložil tpd (bez ověření), 24. Červen 2008 - 21:16

    vážený pane adame,

    myslím že by to chtělo studenou sprchu a nebo se odstěhovat na pustý ostrov a tam si můžete dělat co chcete…, demokracie neznamená anarchie…,i v de­mokracii platí pravidla která musíme dodržovat všichni a nemá to nic společnýho s hitlérem,stalinem nebo snad se slabostí, je to pouze o slušném vychování ale to při čtení některých příspěvků evidentně některým pisatelům chybí! Možná by to chtělo si doplnit vzdělání z historie než začnete používat silná přirovnání.

    Vložil Jan (bez ověření), 30. Květen 2008 - 12:05

    Trochu slabé argumenty. Když každý začne hlavně sám od sebe a bude respektovat druhé, řídit se nějakými pravidly, tak to hned vypadá jinak. Ono totiž odvracet věčné útoky jednotlivců, co si hrabou jen na svém písečku a neohlížejí se na druhé, není žádný med. Myslím, že by vám prospělo být v tom výboru a převzít tu zodpovědnost za masu takových jako jste Vy, pak by jste možná prohlédl. Dle toho jak jste se rozohnil by jste mohl klidně nastoupit do té řady co ste tu vyjmenoval. Třeba tam i míříte, oni právě nerespektovali názor většiny slušných lidí a prosazovali své vize a plány…

    Vložil Adam (bez ověření), 30. Květen 2008 - 12:47

    Tak jo mejte se tu v te vasi zemicce hezky .

    A reste si tu ty vase „hlouposti“ ja jsem jen moc rad ze ziji v zemi kde lide uvazuji uplne jinak a firmy udelaji vse tak jak si zakaznik preje.

    A verte , ze neziji nekde jinde na jine planete , ale ve state vedle toho vaseho a je mi docela smutno z toho co se tu u vas deje a jak jste na sebe zli.

    Chtel jsem vam jen rici svuj nazor a verte vubec nejsem na vas rozlobeny nebo jak to nazyvate "utoky jednotlivce "proc tak agresivne ??? Je to jen nazor ???? Od kdy lide ve vasi zemi co maji svuj nazor a neboji se ho rici nahlas jsou tim padem neslusni ????

    A na zaver jeste jednu radu – jestli jste v nejakem vyboru a zda se vam , ze je toho na vas moc tak to radeji nedelejte . Nadelate si akorat moc nepratel a uzitecneho nemnoho.

    Vložil ZdeněkF (bez ověření), 30. Květen 2008 - 13:05

    Vážený pane Adame,

    patrně dosud nejste s problematikou seznámen. Lidé nejsou ve výboru ani ve společenství proto, že by chtěli, ale proto, že tak ukládá zákon. Takže Vaše doporučení, ať to nedělají, je za dané situace sotva použitelné.

    Co se týká Vámi jmenovaných jedinců, tak žádný z nich souhlas většiny neměl. Z jakých historických zdrojů čerpáte? Historie se dá vykládat různě, rád se poučím, jak to vidíte v Německu.

    ZdeněkF

    Vložil tina (bez ověření), 30. Květen 2008 - 7:02

    To jste se teda rozjel..... A kdyby jste měl vlastní barák s novou fasádou, taky do ní navrtáte satelit?? nebo budete hledat možnost ho přidělat jinak ......

    Vložil Anonym (bez ověření), 27. Květen 2008 - 20:26

    Odpověď na otázku, kde vzalo společenství patent na rozum, je poměrně jednoduchá:

    Má ho ze zákona.

    Vložil ing Hanz (bez ověření), 27. Květen 2008 - 21:36

    Nemohu nezasahovat

    proto na vysvetlenou – Zákon – je pouze obecna norma – v zadnem pripade patent na rozum !!!!!!!!

    !!!!!!!!!!! POZOR NA TO !!!!!!!!!!

    Vložil jan (bez ověření), 27. Květen 2008 - 21:27

    Ze zakona ? A ktere pak zeme ?

    Demokraticke nebo totalitni ???

    Vložil jarekswj (bez ověření), 27. Květen 2008 - 19:36

    Jednoznačně souhlasím – zdravý rozum . JarekSVJ

    Vložil tina (bez ověření), 27. Květen 2008 - 11:52

    Při zateplování satelit bohužel odstranit musíte . Pokud byste tak neučinil, firma by satelit odstranila na vaše náklady (a dráž). Jedná se o společnou část domu a o té nerozhodujete je vy sám. (Obkroužení je nesmysl, co když se za 2 roky rozhodnete o jiném příjmu signálu a satelit odstranit, pak po vašem současném satelitu zbyde v domě „díra“, kam bude zatékat?)Zkuste přemýšlet o jiném umístění pro oboustrannou spokojenost-např. zábradlí balkonu? Také to tak jde.

    Vložil Daniel Fišer, 27. Květen 2008 - 13:19

    Mozna se ptam jako laik, ale nelze satelitni antenu pripevnit na zateplenou fasadu? V cem je problem, prece nemuze byt slozite upevnit ji skrz izolant az do zdiva/panelu.

    A pokud by to problem byl, proc neumistit satelitni talire na strechu a kabely privest vnitrkem domu, pripadne nejak po fasade, treba i v listach?

    Samozrejme nerozporuji to, ze plast budovy je spolecny. Anteny na nasem dome byly schvaleny shromazdenim. Zatepleni nas ceka letos.

    Diky za odpovedi,

    Daniel Fišer

    Vložil Tina (bez ověření), 28. Květen 2008 - 6:32

    Samozřejmě, že to jde i do nové fasády, ale opět-co když se vlastník satelitu rozhodne už ho nepoužívat (nové technologie příjmu atd…vývoj jde tady vpřed)a na domě vám po saťáku po odstranění zůstanou v nové fasádě jen díry? Fasáda je společná, když jste si to jako spoluvlastníci odsouhlasili, pak je to O.K. Ale spíš bych hledala možnost umístit satelit tak, aby se nevrtalo do nové fasády. T.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".