reklamace vyúčtování

Vložil simmed, 7. Listopad 2013 - 14:16 ::

Dobrý den, chci se zeptat jestli je někde v legislativě určeno jakým způsobem se musí předávat vyúčtování vlastníkům bytů? Např. doporučeně, oproti podpisu apod. Náš pověřený vlastník nám je jen dal do schránky, nebylo to ani v obálce, bez podpisu, razítka, žádný termín, do kdy lze uplatnit reklamaci. Považuje se takto předané vyúčtování vůbec za doručené? Navíc toto již třetí vyúčtování je opět špatně. Není zde dodržena vyhláška 372/2001Sb. a k ní metodický pokyn. I právnička mi dala za pravdu, že je to rozúčtováno špatně. Konkrétně se to týká rozúčtování základní složky ohřevu teplé vody. Pověřený vlastník a developer v jedné osobě si zde neuplatnil své neprodané byty, tudíž nepoužil celkovou plochu zúčtovací jednotky, ale jen část a tím pádem máme platit skoro o tisíc korum více. Děkuji za odpověď simmed

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Dotaz (bez ověření), 7. Listopad 2013 - 20:53

    „…I právnička mi dala za pravdu, že je to…“

    a co Vám ta právnička poradila mimo přitakání podle hesla „Koho chleba jíš, toho píseň zpívej“ ??

    Vložil simmed, 9. Listopad 2013 - 16:21

    Já jsem se neptala, co si myslíte o právničce, ale na reklamaci. Tak raději nic nepište, když neodpovídáte k věci! Anonyme.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".