Problematika STA

Vložil petrunela65, 11. Březen 2009 - 11:01 ::

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem, týkajícím se hlasování o rekonstrukci STA.V únoru jsme měli shromáždění spoluvlastníků našeho SVJD Olomouc, Bořivojova 10, 12 (i.č. 26805090), které proběhlo v pořádku s tím, že další předpokládané se uskuteční v září 2009. Program oprav schválen, o STA ani slovo. Náš správce nám poslal pracovníka na revizi STA, který nabídl rekonstrukci a přípravu na digitalizaci s tím, že to hrozně spěchá a musíme se rozhodnout do konce března 2009 (jen konstatuji, že nabídky dalších 2 firem vůbec nepospíchají)­.Děkuji Vám uctivě, že jste dočetli až sem, ale vše bylo dle nutné k vysvětlení podstaty problému (aspoň toliko můj názor). Jedná se o správnost a proveditelnost hlasování o výše jmenované rekonstrukci formou návštěvy každého ze spoluvlastníků zvlášť doma s tím, že souhlas potvrdí svým podpisem.Domnívám se a jsem jediný z našeho 3– členného výboru, že takové jednání není přípustné z důvodu, že v našich stanovách máme podmínku veřejného hlasování, které je prakticky uskutečnitelné pouze na řádném shromáždění. Schválení samotným výborem také nepřichází v úvahu, neboť se nejedná o žádnou havárii a při částce nad 10.000 Kč na akci je nutný souhlas většiny, který může vzejít pouze z usnášeníschopného shromáždění. Předem velice děkuji za Vaši fundovanou odpověď

S pozdravem a přáním pěkného dne Petr Kühr, předseda SVJD

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil c.boudy6, 17. Červen 2009 - 23:31

    Je dobré postupovat podobně jako při výběrovém řízení. Většinou ten, kdo kolem toho nejvíce běhá (asi někdo z výboru), tak má taky největší přehled a může o tom seznámit ostatní. Způsob může být různý – na nástěnce, podpisem nebo svoláním shromáždění. To zase svolává výbor společenství, Na shromáždění zaujme hodně lidí pouze jediný faktor – cena. Je však třeba umět lidem vysvětlit, proč se ceny u více firem liší. Jedna třeba nepočítá s výměnou původních 20 – 30 roků starých kabelů, druhá nenahradí některé komponenty novými. Výsledkem bude nepříliš kvalitní signál a obraz. Proto je třeba zvážit veškerá pro i proti.

    Vložil JarekSVJ, 18. Červen 2009 - 7:46

    Souhlas, zrovna za půl hoďky mám schůzku se zástupcem firmy co nám bude asi(pokud to odsouhlasí shromáždění)pro­vádět rekonstrukci STA. Současný stav: staré antény již zrušeny… Moje představa(nejenom moje): Digitální STA s novými rozvody koaxiálu až do bytu, všechny komponenty nové. V případě zájmu to bude kombinace pozemního a satelitního digitálního vysílání.To satelitní pouze v případě nějakého zájmu jak jsem uvedl. Součásti rekonstrukce by byla i dodávka jednoho set-top-boxu do každého bytu(24). V případě že by byly i satelity tak „satelitní“ popř. i 2 nebo kolikátý set-top-box by si hradily vlastníci ze svého. Cílem rekonstrukce STA:

    1. Kvalitní a levný televizní signál
    2. Nebudeme mít na stěnách domu vlastní antény popř. satelity.
    Vložil c.boudy6, 27. Červen 2009 - 21:49

    Myslím, že je zbytečné, aby s úpravou STA společenství vlastníků dávalo do bytů i set-top- boxy. Modernizací STA splní veškerou povinnost pro příjem digitálního signálu. Set-top-box mění signál zpět na analogový a ti, kteří již mají pořízené nové televizory, jej ani potřebovat nebudou. Navíc je toto zařízení potřeba ke každému (straršímu) televizoru samostatně. Miloš

    Vložil ivo6 (bez ověření), 12. Březen 2009 - 9:39

    Vyjadrim se jen k technicke strance veci. To, ze firma hrozne specha na rozhodnuti vypada velice neseriozne a podezdrele. Rekonstrukce STA a uprava na digitalni vysilani je chvalihodna vec, ale musi se delat s rozmyslem. Olomouce se prvni zasadni zmena bude tykat „az“ 30.11.2009, kdy prijde o CT2 z Kojalu a ze stejneho mista se spusti digitalni mux1. ivo6

    Vložil An (bez ověření), 11. Březen 2009 - 17:25

    Veřejné hlasování je takové, kdy je zřejmé, kdo jak hlasoval. Pokud každý vyjádří svůj názor podpisem na nějakém papíru, tak je jeho názor veřejný. Já bych spíš řešil technický problém, že bude vypnuté analogové vysílání a ty právní kličky bych nepreferoval.

    Vložil Anonymou (bez ověření), 11. Březen 2009 - 22:55

    Veřejné hlasování … toho bych se nebál. Problém je, že shromáždění vlastníků existuje pouze v době, kdy se svolá. Nejde tedy o jednotlivé vlastníky. Za shromáždění se považuje jen ten „dav lidí“, kteří jsou v jeden okamžik svolány řádně svolány na jedno místo dle zákona. Zda pak budou hlasovat písemně nebo jinak, to je nepodstatné.

    Vložil Petr, 12. Březen 2009 - 9:47

    Již jsem tady přetiskl část článku z Prava o možnosti hlasovat mimo shromáždění (když je třeba počet hlasů ze všech, nikoli shromážděných). Vlákno Hlasování přes email, jako skoro vždy je třeba nejdříve hledat, než je dotaz položen.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".