Nespoluprace ze strany predsedkyne svj

Vložil Marianna Kudelova (bez ověření), 5. Říjen 2016 - 6:07 ::

4.7 nahlasena pojistna udalost (vytopeni sklepa protoze neudrzovany okap). 2 mesice trvalo, nez mi predsedkyne komunikovala udaje o pojistce domu (az po stiznosti na reditelstvi). Pojistovna zde byla hned, technik zkonstatoval stav sklepa a skodu. Nyni opet pojistovna ceka jiz mesic na dodani podkladu od predsedkyne svj. Bez uspechu. Netusim, jak primet pani k soucinnosti. Jak se branit. Sklep je mokry a akorat se nam v nem degraduji veci, ktere nemuzeme vyklidit.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Taisa, 5. Říjen 2016 - 8:46

    Vykašlete se na komunikaci s předsedkyní a komunikujte s pojišťovnou. Pojistka domu Vás zajímat nemusí, ani nejste oprávněna jménem SVJ s pojišťovnou jednat. Nechte si proplatit náhradu za opravy a škody z Vaší pojistky. Vaše pojišťovna si to pak už od viníka (SVJ) vymůže sama. Co se týká věcí, pronajměte si zatím nějaký sklad, tyto náklady také můžete uplatnit na pojišťovně.

    Co se týká opravy okapu, vyzvěte písemně SVJ k opravě s přiměřenou lhůtou a pokud neopraví, opravte sama na svoje náklady. Fakturu za opravu doručte SVJ se svými platebními údaji, aby Vám ji proplatili, opět s přiměřenou lhůtou splatnosti. Pokud Vám ji neproplatí, provedete jednostranný zápočet s měsíčními zálohami. U všeho si nechte podepsat převzetí, nebo posílejte doporučeně.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".