Na co se vztahuje záruka výtahu

Vložil Alous, 17. Leden 2015 - 10:18 ::

Máme výtah cca půl roku po kompletní rekonstrukci. Teď mě však zarazilo, že tatáž firma,která rekonstrukci prováděla a s kterou máme smlouvu o servisu, mi poslala fakturu(mimo servisní služby) za opravu výtahu dle zak.listu, z něhož cituji:„Seřízení šacht.dveří v 6,5 a 3NP, odzkoušeno,uvedeno do normal provozu.“Zavolal jsem totiž servis, protože se v 3NP pořád dokola zavíraly a otevíraly dveře a další dveře odporně vrzaly. Fakturu na 1139,–Kč jsem odmítl proplatit, protože je podle mne výtah v záruce a závada nebyla způsobena provozovatelem. Jaký máte na to názor. Děkuji všem.Hercig,Os­trava.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil hurka (bez ověření), 5. Září 2016 - 10:53

    Můžete mi někdo poslat, prosím, odkaz na web stránky, kde bych našla kompletní formulář, jak má vypadat ZL na nový výtah? Nemůžeme se se zhotovitelem domluvit ( bohužel, nemáme detailně řešeno v SoD ani servisní smlouvě), co je a není záruční oprava a jak si pohlídat, že o záruční opravu opravdu jde. Má být zkušební provoz výtahu prováděn až po protokolárním předání výtahu? Je nedořešení nedostatků ze stavebního deníků důvodem k nezaplacení poslední části FA za dílo? Co vše musí obsahovat ZL?

    Vložil Emill (bez ověření), 19. Leden 2015 - 23:50

    Když podám reklamaci tak písemně nebo alespoň mailem a ne neprůkazně telefonem.

    Vložil Zdenek 22, 17. Leden 2015 - 12:27

    Odpověď na vaši otázku byste měl nalézt v záručních podmínkách.

    Jinak vzpomínám si, že jedou jsem řešil podobnou „závadu“ u našeho výtahu. Také se v jednom patře dveře stále zavíraly a otevíraly. Příčinou byla nečistota (kamínek) ve štěrbině vedení dveří. Na to by se záruka zcela jistě nevztahovala.

    Vložil Alous, 18. Leden 2015 - 16:34

    protože jsem ty lišty před tím,než jsem je zavolal, čistil. A kdyby ano,tak by tu práci museli odlišit od odstranění závady ostatních dvou dveří, které jen hlučně odporně vrzaly.

    Vložil Hubert (bez ověření), 18. Leden 2015 - 0:06

    Zaruka je na dodavku a montaz.

    V predavaci dokumentaci by mela byt zminka o udrzbe, co a kdy v jakých terminech.

    To co popisujete vypada na udrzbu, je ale otázkou zda mohlo po tak kratke době dojit k uvolneni a zda je nutno tak často uvedene dveře seřizovat, ci je zavadou z montaze.

    Jiny a spravny dotaz je co obsahuje smlouva o servisu, ze vůbec dojedou, ci havarijni vyprosteni osob nebo zaroven obsahuji pravidelnou kontrolu a udrzbu bez materialu.

    Pravidelnym servisem odstraňujeme chyby z montaze, ale praxe nekdy ukazuje, ze ani 10 let pravidelného servisu nestaci.

    Vložil Alous, 18. Leden 2015 - 16:39

    Smlouva o sevisu může obsahovat cokoliv. Jedná se o to,že když se vyskytne závada, tak ji reklamuji v rámci záruky.Pravidelný servis samozřejmě platíme a tímto sevisem by se mělo předcházet závadám. A pokud se i přesto nějaká vyskytne, a je to navíc v době záruky, musí se,alespoň podle mého názoru,bezplatně odstranit.

    Vložil tata_FIDO, 17. Leden 2015 - 13:16

    a proto máme v servisní smlouvě větu, že si servisní firma bude pravidelně čistit vodící lišty dveří

    Vložil P_V (bez ověření), 17. Leden 2015 - 13:33

    Lepší výtahy mají v té liště díry, kterými sajrajt vypadne ven. Chápu, někteří konstruktéři u práce nepřemýšleli, jako např. KONE…

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".