Kam se ztratil Lake?

Vložil Zvídavá (bez ověření), 26. Duben 2016 - 13:32 ::

Přiznám se, že mi zde schází p. Lake. Teď je diskuse o všem a o ničem a těžko si jeden vybere, jaký výklad by měl být správný. Pokud někdo víte, dejte vědět, zda se Lake vrátí nebo už diskuzi s námi vzdal. Ostatně bych se mu ani nedivila.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil JaVa, 27. Duben 2016 - 7:41

    Mně osobně jeho invektiva neurážely,neboť jsem si byl plně vědom toho,že jsem se měl v oboru bytového vlastnictví vzdělat ještě před tím, než jsem si byt koupil.Naopak jsem rád za každý kopanec,který jsem od něj na tomto webu dostal a ne jen od něj.Těm,kteří si sem chodí pouze pro stručný, samozřejmě právně podložený a hlavně„levný“ná­vod,jak mají v tom konkrétním případě postupovat a sami nemají snahu se něco naučit,tak těm se nedivím,že jsou rádi,že je zde již nikdo nenazývá trolly aj.Mně osobně zde chybí jeho vždy § podložené odpovědi,které mi tolik pomohly v osamoceném zápase proti jednomu z těch velkých molochů SBD.Pokud zde nebudou přispívat lidé jako je Lake,Pavel,Magda 3,zděšený člen SVJ,pí.Klainová aj.,kteří ví o čem píší,tak to opravdu bude pomalu upadat v obyčejnou pavlačovou hádku dvou nebo tří drben.Hezký den všem.JaVa

    Vložil Otto (bez ověření), 27. Duben 2016 - 10:48

    JaVa,

    Vy jste si asi nevšiml, že např. pí. Klainová tu přestala přispívat kvůli lakemu. A takových odborníků by se našlo více, kteří skončili kvůli lakemu.

    Vložil N. Klainová (bez ověření), 27. Duben 2016 - 12:44

    Pane Otto, ráda bych Vás vyvedla z omylu. Já jsem sem nepřestala přispívat kvůli lakemu. Jeho příspěvky jsem buďto jen přelítla nebo podrobně studovala – podle toho, o čem byly a jak byly napsány. Vzala si z nich to, co jsem uznala sama za vhodné a není toho málo. Ušetřil mi hodně práce s hledáním §§, kterými prokazoval svá tvrzení. Pokud se pletl do účetnictví a napsal něco špatně, prostě jsem mu to tady vysvětlila.

    Sem jsem přestala psát v roce 2012, když tu PeDuPles a její obdivovatelé opakovaně a někdy i tvrdě obhajovali nesmysl účtovat výsledkově jen bankovní poplatky a přijaté úroky, případně neúčtovat výsledkově vůbec nic. Teď už jsou zticha, asi pochopili, že hlásali hlouposti.

    Občas se tu ozvu, jen když se někdo o mně zmíní a mám potřebu vysvětlit, že je to jinak nebo když někdo radí v účetnictví nesprávně. Jinak mi docela stačí vést si své dva účetnické weby, kde mám klid na práci a kladnou odezvu.

    N. Klainová

    Vložil Werewolf, 27. Duben 2016 - 8:50

    S Vaší první větou se musím plně ztotožnit. Ze začátku se mi taky moc nezamlouval jeho arogantní přístup, kde ze mě dělal blbce, ale když to vysvětlil, pochopil jsem, že jsem se taky jako blbec ptal. :)

    Vložil ttttr (bez ověření), 27. Duben 2016 - 5:31

    Zná ho někdo osobně? Rád bych ho zaměstnal klidně

    Vložil Zaměstnavatel (bez ověření), 27. Duben 2016 - 7:52

    Nabídek na zaměstání zde dostal více, nereagoval. Rovněž p. Laka zaměstnám. Existuje důvodná domněnka, že se jedná o p. Bilaka.

    Vložil Veronika Sládečková (bez ověření), 26. Duben 2016 - 19:59

    Lake? Lakuje.

    Taky si myslíte, že věci, o níž píšete, rozumíte pouze Vy a nikdo jiný?

    Vložil Otto (bez ověření), 26. Duben 2016 - 19:30

    Magdo,

    stěžujete si, že diskuse zde jsou o ničem. Jistě si vzpomínáte na Vaše rady diskutujícím, kteří si stěžovali na lakem praktikované osobní napadání a cenzuru oponentů.

    Radila jste: Pokud se vám tu nelíbí, běžte jinam!

    Vložil Magda3 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 20:03

    Otto, sic nevím, že bych někdy něco takového radila, ale souhlasím. Pitomé diskuse nečtu a na těchto stránkách již mnoho času netrávím. Je na každém, co si přečte. Ostatně, nikde zde nenajdete, že vyzývám diskutéry k tomu, aby zde nediskutovali. Ať si každý plácá co chce. Včetně Vás. Já si klidně můžu jít jinam.

    Magda

    Vložil Otto (bez ověření), 27. Duben 2016 - 9:24

    Magdo uvádíte, že „Ostatně, nikde zde nenajdete, že vyzývám diskutéry k tomu, aby zde nediskutovali.“

    Abych byl přesný, cituji k čemu tedy vyzýváte ve Vašem příspěvku „Jak zde nediskutovat“: http://www.portalsvj.cz/…e-diskutovat#…

    „Jste svobodný člověk. Pokud Vám nevyhovuje forma diskuse, máte možnost se těchto diskusí neúčastnit a nesledovat je.“

    Doufám, že si vezmete spolu s ostatními v tomto vláknu, kteří si stěžují na současné diskuse, tuto Vaši radu k srdci.

    Vložil Magda3 (bez ověření), 27. Duben 2016 - 9:29

    Otto, přesně tak to je. Jsem svobodný člověk, tak se mohu rozhodnout, zda s Vámi diskutovat budu, či nikoli. K tomu, jaký měl přínos lake pro tento portál diskutovat chci a diskutuji. Hloupých diskusí se neúčastním.

    Magda

    Vložil ano (bez ověření), 26. Duben 2016 - 13:51

    Kam lze zmizet, to nikdy nevíte. Jednoduše najednou zmizíte a nejste. Vždyť mu tady někdo delší dobu vyhrožoval. Pak se tady objevil zděsený člen svj, udělal tady „výklad NOZ“, naplácal plno nemyslů a blábolů, jeden věší než druhý. Splnil úkol, který dostal, kde komu zmátl hlavu a taky zmizel. Lake byl veliký kritik právního marazmu, ve kterém jsme. To nemohlo vyhovovat „odborné veřejnosti“, která pořádá školení a semináře k bytovému spoluvlastnictví. On totiž kritizoval konkrétní, vysocepostavené osoby a pojmenoval je pravými jmény. Tak se postarali, aby z portálu zmizel. Nyní je tady stejná diskuse jako na Seznamu.

    Vložil zvídavá (bez ověření), 26. Duben 2016 - 14:37

    Děkuji za odpověď, škoda, opravdu zde schází. A funkci Zděšeného jsem pochopila správně. Tak by stálo za to, aby se vrátil jako diskutující pod jiným jménem a jinou adresou – to by snad šlo? Opravdu zde schází.

    Vložil sherlock holmes (bez ověření), 26. Duben 2016 - 19:10

    On je tady, nepoznáte ho?
    Např. v diskuzi
    http://www.portalsvj.cz/…z-dle-podilu
    přispívatel „Haléř“.

    Vložil Anon.. (bez ověření), 26. Duben 2016 - 14:22

    Zděšený člen svj zde provedl výklad práva. Určitě není pravda, že „naplácal plno nemyslů a blábolů, jeden věší než druhý“. Kdyby to byla pravda, jistě byste něco z těch „nesmyslů“ uvedl. Ale vám se stýská po jediné pravdě, že?

    Vložil Ludmila, 26. Duben 2016 - 13:38

    Ano, chybí tady!!!

    Vložil PavelII (bez ověření), 26. Duben 2016 - 15:39

    Konečně tady mohou šířit svá moudra aniž by je někdo sepsul. Čtu to tady už jen ze setrvačnosti a mnohdy se bavím jaké pitomé rady se tady vyskytují.

    Vložil Magda3 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 15:36

    Souhlasím. Pan lake chybí. Diskuse bez jeho názorů jsou celkem o ničem.

    Vložil Arveno, 26. Duben 2016 - 19:09

    jeho paragrafy podlozene odpovedi na otazky zde schazi. Skoda. Haloo pane Lake ztratil jste trpelivost kterou jsem krome Vasi kompetence vskutku obdivovala?

    Vložil Veronika Sládečková (bez ověření), 26. Duben 2016 - 20:00

    Tak jak to k Vám do Malmö letí?

    Vložil PavelII (bez ověření), 26. Duben 2016 - 15:40

    Vy a pan Pavel jste jedni z mála co zde nešíří hlouposti.

    Vložil Magda3 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 19:54

    PavleII, nepotřebuji být za hvězdu. Potřebuji se s někým radit a ještě lépe číst diskuse, které mají hlavu a patu.

    Má dcera zrovna píše bakalářku na téma: Švédská rozvojová spolupráce. Právě jsem jí přelouskala a tento odstavec zde musím citovat:

    Švédsko si uvědomuje, že pro fungující demokracii nestačí zavedení demokratických institucí, ale že je nutná také demokratická kultura mezi občany. Demokracie je totiž udržitelná pouze pokud má země fungující občanskou společnost a obyvatele, kteří znají svá práva a jsou schopni požadovat po státních institucích jejich dodržování.

    Napadá mě, že potřebujeme také vzdělávat v této oblasti. Jak to souvisí s lakem? Ono je vlastně jedno, zda přesvědčím soudy na základě lakeho argumentů. Může se mýlit on. Můžu se mýlit já. O soudcích ani nemluvím. To není důležité. Lake nás učil jak nebýt ovcí, mít vlastní hrdost a starat se o své záležitosti.

    Dám vědět, jak jsem dopadla u soudů. Pokud u soudů úspěšná nebudu, bude lake ten poslední, komu to budu dávat za vinu.

    Pěkný den všem a lakemu zvlášť.

    Magda

    Vložil Janaa (bez ověření), 26. Duben 2016 - 21:39

    Základní princip demokracie je svoboda projevu a tu bohužel pan Lake neuznával. Jiný názor než Lakeho byl smazán a toto určitě nebylo dobře. Mimochodem paní Magdo váš citát :

    „už se vůbec nedivím, že jsme zvolili Zemana a za důvěryhodné politiky považujeme Zemana a Babiše. Jsme národ tupců.“

    hovoří za vše :-)

    Vložil Magda3 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 22:37

    Janaa, kdyby lake smazal každý názor, který neuznával, tak by tu nebylo nic ke čtení. Pokud občas smazal nějaký blábol, který nebyl k věci, tak to bylo jenom dobře. Netuším, co je na tom nedemokratického. Tak teď nikdo nic mazat nebude. Jenom to nebude ke čtení.

    ...........ten citát je bohužel stále aktuální. Demokracie je vláda lůzy. Proto to tak vypadá. Pořád je to ale lepší než diktatura. Ta funguje v mnoha SVJ a také to podle toho vypadá.

    Magda

    Vložil Anonzyut (bez ověření), 26. Duben 2016 - 23:57

    Inteligence se nezapře a vše ostatní je jen lúza, případně z milosti osvícené magdy jen hloupé ovce…

    Vložil § (bez ověření), 26. Duben 2016 - 22:08

    je podle vás to, že si každý plácá co chce. A kde jste nechala odpovědnost, demokratická dámo. Odpovědnost byla z vás tak vyděšena, že vám někam utekla. Toto přece není portál o politickém plácání, to je portál na odborné téma, jestli vám to vůbec něco říká.

    Vložil Veronika Sládečková (bez ověření), 26. Duben 2016 - 20:18

    „Lake nás učil jak nebýt ovcí, mít vlastní hrdost a starat se o své záležitosti.“

    Tím, že ponižoval diskutující, právníky, profesory, soudce ústaního i jiných soudů a mazal zde názory, které žádná pravidla diskuse neporušovaly. Pěkně děkuji.

    Vložil Magda3 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 20:34

    Paní Sládečková, tak teď máte prostor. Můžete se vyřádit. Nikdo váš blábol nesmaže. Můžete si plácat co chcete.

    Ale chápu, že někomu se to líbit může. Nikoli ale tomu, kdo si sem chodí pro fundovanou radu a argumenty.

    Magda

    Vložil Tr.z. (bez ověření), 27. Duben 2016 - 7:53

    Pro paní Magdu3 představuje urážení fundovanou radu. Pro ostatní patrně nikoliv.

    Vložil Eja (bez ověření), 26. Duben 2016 - 20:11

    Až na to, že Lake dělal všechno možné, jen nešířil demokratickou kulturu mezi občany..

    Vložil tazatel2 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 22:01

    Znalkyně, může napsat, co to je domokratická kultura?

    Vložil Magda3 (bez ověření), 26. Duben 2016 - 20:38

    No vidíte Ejo. A já si myslím, že ANO.

    Magda

    Vložil Otto (bez ověření), 27. Duben 2016 - 8:40

    Magdo,

    co měla společného s demokratickou kulturou lakeho cenzura i těch příspěvků, které se nyní ukázují v plném souladu s nynější judikaturou? Cenzura v demokracii (vyjma příspěvků porušující pravidla fóra či ÚL) jsou cestou do pekel. A dvojnásob to platí pro Švédsko.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".