ČEC - České energetické centrum

Vložil MartinV (bez ověření), 8. Červen 2011 - 17:56 ::

Rád bych se zeptal, zda má někdo z diskutujících zkušenosti s Českým energetickým centrem (ČEC), což je alternativní dodavatel elektřiny. Tchýně s nimi má zkušenost velmi špatnou, ačkoli se nestala jejich klientem, i když ji naháněli, po půlroce od kontaktu jí najednou přišel předpis záloh na dalšího půl roku a firma jí hned přes SIPO strhla peníze. Tchýně přitom dodavatele nikdy nezměnila, dál má toho původního, kterému přes SIPO normálně celou dobu platí. Toho půl roku od kontaktu s ČEC byl klid, až teď se najednou ve firmě někdo probudil a začíná zasílat rozpisy a hned jí brát z účtu peníze. V bance řekli, že to zablokovat nemohou, že ten příkaz musí zrušit ČEC. Nám to připadá neuvěřitelné. Firma, s kterou nemáte nic společného, si jednoduše bere z vašeho konta přes SIPO peníze a vy s tím nemůžete nic dělat. Má někdo podobnou zkušenost?

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Louis_K (bez ověření), 19. Duben 2012 - 23:16

    Tady je to koukám nějaké divoké, hádky o pravopis, internetová klasika… No tak si ještě přisadím a trochu zarebeluju: měl jsem zde mnohokrát zmiňovaný problém se zdrženým vrácením přeplatku. Stačilo jedno zavolání na infolinku a vše bylo krátce poté vyřešeno. Mimo tenhle zádrhel jsem zatím nic řešit nemusel a s cenama jsem relativně spokojen (jak jen to v ČR jde). Tož tak.

    Vložil Andrea Grycová (bez ověření), 5. Červen 2012 - 10:43

    Tak Vám musím říct,že jste měl v tomhle problému štěstí.Já a dálších stovka lidí má s touhle společností jen samé špatné zkušenosti!!. Nereagují na meily a když jim zavoláte ,tak vám sice přislíbí,že situaci vyřeší,ale nic se nestane.A to nemluvě o tom,že si vyúčtování dělají,jak chcou a kdy chcou.!Jednoty,kte­ré jste nespotřebovala si vymyslí z hlavy,aniž by se přijeli podívat na plynoměr!.....no hrůůůza. Nejhorší společnost s jakou jsem kdy co měla společného. Nikomu nedoporučuji!!!!

    Vložil Kamila Táborská (bez ověření), 8. Červen 2012 - 8:33

    Andreo, já zas teda mám spíš pocit od začátku, že si všichni tady strašně stěžujou (na všech fórech) a můžou se přetrhnou naházet na ČEC co nejvíc špíny, ale já teda žádný problémy nemám. Pravda, někdy trošku náročný dovolat se na zákaznický servis, ale jinak jsou všichni strašně ochotní a ve všem vycházejí vstříc. Uvidíme za rok, ale teď teda, bez problému..

    Vložil Petr Vlastenec. (bez ověření), 13. Duben 2012 - 17:16

    Dobrý den k vašim špatným zkušenostem asi toliko. Dobré tři měsíce hledám práci, včera jsem měl možnost nastoupit do firmy EEM, která přetahuje zákazníky k firmě ČEC po přijímacích testech, které jsem měl vyplňovat na koleni jsme vyjeli do terénu. Obcházet zákazníky slečna´, která mne měla zaškolit začla způsobem mne poněkud podivným. když jsem se ji zeptal proč osloveným klientům neříká vše rovnou tak jak to je a co nabízí poněkud to okecávala a pořád se mne ptala, jak kdybych byl debil. jestli rozumím obchodu a co je nejduležitější řekl jsem, že upřímnost a pokud to co děláme je poctivé nevidím důvod proč zákazníkum říká to co není pravda. Viz jedna z vět nabízíme 12% selvu tudíž místo 2 kč za kilovatu budete platit 1,20 kč což jsem musel nesouhlasit to by bala cena 1,76 kč a ne 1,20 kč. A to není vše vyloženě z lidí dělají blbce lžou s tím, že mi bylo řečeno, že tomu nerozumím a že jim slečna říká vše. Ne, jsem vlastenec, hrdý člověk a v životě bych nedovolil takto okrádat náše občany, smlouva, kterou ČEC má je psaná jednostranně a tak, jsem již nenastoupil. Pokud mohu doporučit všem přečtěte si smlouvu a pokud možno jim nic nepodepisujte, jelikož slovně vás lákají na nesmysli a skutečnost je taková, že nemáte celkem žádnou ochranu a podle smlouvy musíte s nimi jednat tak aby v případném soudním řešení nedošlo musíte totiž jednat tak aby měli obě strany v případném sporu co nejmenší náklady a škody. Kde to jsme plus podle smlouvy je napsáno, že může podepsat kdokoliv a žer tak dávte plnou moc k zastupování to si myslím, že je těžce protiprávní, pokud není podpis ověřen úředně. Proto, bych případné stížnosti a zkušenosti posílal na ERU jelikož okrádání a drzost dnešních podvodníků a dokonce dotyčných obchodníků, kteří řeší přímý kontakt je jen jejich nehorázný příjem za smlouvy a nemají vůbec žádnou hrdost, kéž se jim vše vrátí desetkrát za jejich vědomé podvádění a úmyslné klamání případných zákazníků. Toť má zkušenost a je to hnus všech hnusů. Jinak minimální zisk je cca 50 tisíc měsíčně při minimální snaze, každého obchodníka a i přesto tu práci dělat nehodlám a nebudu. Babyčka s dědou by se mi otáčeli v hrobě. Kam jsme to dopracovali?

    Vložil elektroinstalatér (bez ověření), 13. Duben 2012 - 23:30

    „Petře Vlastenče“ a co teď zase „česky“ – nějak nerozumím o co Vám jde?
    Ase nerozumíte obchodó – to je zjevnó. Kdyby se poctivě říkaló co a jak se prodává – tak neprodáte NIC a byl li by jste bezdomovcem, zhynete hlady někde v lese. Jíst se musí, …stejně jako prodávat se musí – „umět“. To věděl již „židovský obchodní zástupce firmy Electrolux“ v 30-tých letech 19 století. Pokud má potencionální „oběť“ rozum v hlavě pak počítat jistě umí.

    A měl by jste vědět že není „nepoctivó“ uvádět vadné zboží na trh – je jen na kupcích jak si své „svobodó“ užijó zda ku prospěchu svému nebo ku prospěchu bližních. V každém případě jde o to „mít sebe rád a mít lidi rád“.

    Rozumíte teď aspoň trochó nebo to byló hrách na stěnó ????

    Vložil Lucie Nová (bez ověření), 17. Duben 2012 - 13:52

    Pane elektroinstaletére, velice jste mě pobavil, tak jste si dělal legraci z chyb „Petra Vlastence“, že jste tam sám nasekal více pravopisných chyb než on.Nepíše se např. měl by jste, ale měl byste a mnoho dalších chyb. Radím Vám, projděte si pravidla českého pravopisu dříve, než se začnete navážet do někoho jiného, ať se neztrapňujete.

    Vložil mimous (bez ověření), 24. Březen 2012 - 15:24

    Ano,můj dědeček má stejnou zkušenost.Jen s tím rozdílem ,že ČEC mu vypověděl smlouvu sám pro nedostatek údajů a pak stejně poslal rozpis záloh a zálohy si přes sipo začal strhávat.Začali jsme platit sipo hotově a částku od ČEC necháváme vyjmout,teď začali posílat upomínky o nezaplacených zálohách…

    Vložil lebeda (bez ověření), 11. Březen 2012 - 15:14

    Také mám špatnou zkušenost se společností ČEC, stalo se mi to samé co Vám. Zkouším možnost oznámení na Policii ČR, aby toto mělo větší váhu a stalo se to trestným činem, je třeba se my,postižení tímto zlodějským jednáním, spojit, aby škoda přesáhla 5000.-Kč. Chcete li se připojit, pošlete mail. Lebeda.

    Vložil Gabriela Šmoldasová (bez ověření), 7. Srpen 2012 - 11:25

    Dobrý den, rádi bychom se připojili. Moji prarodiče byli oklamání podomními „verbíři“ a nyní jim chodí nedoplatky 11 000kč , 5 000 kč a podobně.NENÍ MOŽNÉ aby dva důchodci, kteří šetří kde mohou, měli takovéto sumy! Na moje reklamace nereaguji, dovolat se na automat je akorát dalsi stráta peněz a odstoupit od smlouvy, která z jejich strany není plnena je nemozné! a 5 000kč těm zlodějům platit nechci. Požaduji vrácení peněz a bezlatné odstoupení od smlouvy. Kdyby šla tato věc před soud, žalovali bchom firmu za psychickou újmu prarodičů, kteří už tak špatné zdraví ničí starostmi s ČEC! muj email gabrielas­moldasova@sez­nam.cz

    Vložil říha (bez ověření), 29. Březen 2012 - 8:12

    je vase hromadna zaloba stale aktualni? rad se pripojim, vice na riha@upnet.cz

    Vložil šimková (bez ověření), 13. Duben 2012 - 18:04

    Také bych se ráda připojila ka žalobě, pokud je to stále aktuální. kat­se.sims@centrum­.cz

    Vložil Jarmila I (bez ověření), 11. Březen 2012 - 19:58

    Poslala jsem stížnost na Český energetický úřad s přeposláním dokladu o přeplatku.Dostala jsem odpověď,že stížnost postupují právnímu oddělení.Peníze jsou vráceny asi po 10 dnech.

    Vložil Miluše Nejedlá (bez ověření), 8. Březen 2012 - 11:45

    6× jsem poslala urgenci žádosti poté stížnosti a od ledna mě nejsou schopni odpovědět natož žádosti vyhovět. A to se má žádost týká toho , abych jim zaplatila, protože mě nejsou schopni po 3 měsících vložit zálohy do SIPA nebo poslat složenku či číslo účtu. Mají tam nehoráznej bordel.

    Vložil Gabriela Šmoldasová (bez ověření), 7. Srpen 2012 - 11:28

    Ano nám nestrhávali plyn, tak jsme jim ho poslali dodatečne aby nevznikl dluh, tyto zálohy si zapoctali do el. energie , která byla jiz jednou placena SIPEM, tato platba u nich navi neni vubec vedena.

    Vložil Andrea Grycová (bez ověření), 5. Červen 2012 - 10:54

    Dobrý den. Máte ve všem pravdu. Ta společnost není schopna ničeho. Jen okrádat lidi.Ten bordel je katastrofální!Jed­nou vám příkaz k úhradě dají na Sipo a další měsíc ne! o tom ,že nereagují na nic ani nemluvě!Můžete si stěžovat a psat jim meily,volat a žádné řešení v dohledu.Po 2 měsících u téhle společnosti mi udělali vyúčtování a napsali mi,že mám nedoplatek 600 kč.Byla jsem v šoku. Takový nedoplatek jsem neměla nikdy u E.O.N ani za rok. No škoda mluvit.....

    Vložil J.Chlumský (bez ověření), 17. Březen 2012 - 9:59

    Vážení je neuvěřitelné jaké zaměstnance v CEC mají. V loňském roce jsem dal trvalý inkasní příkaz k čerpání finací z mého účtu na účet CEC. Tento způsob všichni dodavatelé preferují, protože si čerpají sami s účtu prostředky na úhradu záloh a naopak, přeplatek vrací sami. V CEC mi loni strhli dvě platby a od nového roku nic a snaží se svalit chybu na mě, že jsem změnil platbu na ikasní od 1.4.2012 !!! a toto vyjádření mi poslali 16.3.2012. Posílají upomínky, místo aby se styděli, že ani neví co inkasní příkazní platba je, na kterou se ještě vymlouvají, že právě z tohoto důvodu částky z mého účtu nečerpají.(k smíchu) Nic jsem nezměnil a naopak jsem je vícekrát žádal aby si zálohy sami strhli. Nestrhli. V dnešní době kdy se stále více stává, že lidé neplatí, tak já abych se doprošoval, aby z mého účtu, který jsem jim inkasním příkazem uvolnil čerpali. Chtěl jsem se podělit s vámi o mé zkušenosti s CEC, je to opak vašich připomínek, posuďte sami koho zaměstnávají.

    Vložil Jarmila I (bez ověření), 14. Únor 2012 - 15:14

    Taky jsem se dala nalákat na vidinu ušetření a nebylo to až tak zázračné. V loňském roce jsem ukončila smlouvu a 5 měsíců se snažím o vrácení přeplatku.Jeden přeplatek za energii vrátili,ale ten mnohem větší za plyn mi nechtějí vrátit.Určitě jim to nedaruji,platila jsem vše jak chtěli a já chci jen co mi patří.

    Vložil N.B. (bez ověření), 4. Říjen 2012 - 14:37

    Obraťte se na ERÚ. Měla jsem stejný prblém a sama jsem nebyla schopná z ČECu peníze dostat. Přes EÚ to bylo vyřízeno do dvou týdnů.

    Vložil Markéta Vovsíková (bez ověření), 22. Únor 2012 - 20:31

    S tímto dodavatelem energií máme jenom špatné zkušenosti: ukončení smlouvy o odběru el. energie k 30.9.2011 vy­účtování došlo po písemné reklamaci 31.1.2012 do tohoto data několik neúšpěšných telefonátů, bezvýsledná osobní návštěva – 100 km. Přeplatek byl splatný 15.2.2012, opět po několika telefonátech bez výsledku. Odeslán další doporučený dopis, čekáme na výsledek. Dáme výpověď i na odběr plynu, ale až zálohy pěkně protopíme…

    Vložil Andrea Grycová (bez ověření), 5. Červen 2012 - 11:00

    Dobrý den. Po přečtení Vašich řádků mám pocit,jako bych to psala já. Nejhorší společnost,která nereaguje na stížnosti zákazníků.I my jim psali,volali,me­ilovali a vše marně.Přeplatky nevrací a nikde se nedovoláte!!! ?:-(

    Vložil DXX (bez ověření), 6. Červen 2012 - 21:56

    Andreo, zkusila jste využít jejich facebook (http://www.facebook.com/…tickeCentrum)? Mně tam pomohli můj problém s přeplatkem vyřešit celkem rychle a vše už je OK. Nakonec jsem byla spíš příjemně překvapená, že se tam zaměstnanci opravdu snažili, celé to bylo rychlé a nemusela jsem nikam volat ani mailovat.

    Vložil Podvodníci z ČEC (bez ověření), 8. Červen 2012 - 17:56

    To si děláte legraci nebo to myslíte vážně? Co je to prosím za firmu, kde se reklamace vyřizují přes Facebook? Jen doufám, že regulční úřady už přestanou otálet a České energetické centrum nechají urychleně zavřít, než ten zločinecký podnik napáchá ještě víc škod. Ovšem pokud mají podíly v ČEC i politici, jako je mají třeba v solárních elektrárnách, tak pak se ničeho nedočkáme, pak tady České energetické centrum bude asi ještě dlouho. Ale ono se nadarmo neříká, že boží mlýny melou pomalu, ale jistě.

    Vložil Kristla (bez ověření), 24. Červen 2012 - 19:17

    Světe div se, někomu může vyhovovat rychlejší komunikace přes facebook spíš než zdlouhavá přes email, či dopisy. Nevídané!

    Vložil DXX (bez ověření), 10. Červen 2012 - 15:49

    Proč bych si dělala legraci? Třeba to nakonec Andree pomůže. Samozřejmě, že FB nemůže suplovat klasickou helplinku, to jsem ale ani nikde netvrdila. Já jsem psala, že jsem se obrátila jen na FB (bylo to to první, co jsem měla zrovna po ruce a je mi jasné, že ne každý tam má účet atd.), každopádně zkušenost to byla pozitivní. Infolinka už pak jednoduše nebyla potřeba. Nic víc, nic míň.

    Vložil Vlasta Valterová (bez ověření), 4. Duben 2012 - 19:47

    Také mám stejný problém, ukončení smlouvy na odběr el. energie k 25.11.2012, na odběr plynu k 17.1.2012. Vy­účtování přišlo jen na elektřinu, na plyn ne, přeplatek za elektřinu není ani po třech měsících vyplacen. Při telefonických urgencích slibují hory doly…a skutek utek… Nemáte v úmyslu na ČEC podat trestní oznámení? Přidala bych se…

    Vložil jarmila kumrová (bez ověření), 10. Květen 2012 - 16:18

    k trestnímu oznámení se připojuji i nám společnost dluží už skoro rok nemalé peníze

    Vložil Martina V. (bez ověření), 3. Únor 2012 - 21:07

    Odešla jsem od Romana, protože během několika měsíců nebyli schopni vyřešit jednoduchou reklamaci. Energetické centrum jsem si vybrala poté, co jsme si spočítali naši roční spotřebu a nabídku menších dodavatelů. Podepsali jsme v létě, od té doby jsem nezaznamenala jediný problém. Ať si to spočítá každý za sebe a pak se rozhodne. Martina V.

    Vložil Alena Maláčková (bez ověření), 30. Leden 2012 - 17:33

    Velice špatnou zkušenost. Přišel k nám jistý pán a přednesl nám spoustu lží o tom jak nás náš dodavatel energií převádí na jiný tarif, a proto musíme podepsat novou smlouvu (samozřejmě to byla lež a my přešli k úplně jinému dodavateli). Měl o nás zjištěné velice soukromé informace jako je datum, místo narození a veškerá naše předchozí spotřeby energií naše přeplatky (nedoplatky) i to kolik platíme. Nemáme tušení, kde tyto unformace získal a opravdu by nás to zajímalo.

    Vložil Šárka Brno (bez ověření), 9. Leden 2012 - 20:51

    Únor 2011: Podepsali jsme smlouvu s člověkem, který vystupoval jako zástupce EONU nabízející slevu. Po jeho odchodu jsme zjistili, že se jedná o Energetické centrum. Ihned jsme odeslali výpověď a obdrželi dopis o ukončení smlouvy. Tímto jsem považovala situaci za vyřízenou. Později mi ale ze SIPA začaly odcházet platby EONU, což je náš stálý dodavatel a duplicitně si je strhávalo i Energetické centrum, které nám elektřinu nedodávalo. 7. říjen 2011: Kontaktovali jsme Energetické centrum a žádali vrácení stržených záloh. Ověřili si oprávněnost naší stížnosti, ale i přesto požadovali nesmyslně doložit výpisy z mého účtu. Vše jsem doložila a opakovaně urgovala vrácení peněz. Je 9.1.2012 a peníze nemám. Není co dodat........­.............­. :-((

    Vložil Marta Forgacova (bez ověření), 6. Březen 2012 - 12:58

    Dobry den,chtela bych se take podelit o skusenosti s timto podnikem.Pisi za svou sestru ktere je skoro osmdesat let nechala se presvedcit k odberu

    • levnejsiho-plynu.Loni v zari ji udelali odcet a v PROSINCI ji po osobni
    navsteve vystavili fakturu na skoro desetitisicovy preplatek se lhutou splatnosti 19.12.2011.od te doby jim nekolikrat volala a oni se stale jen vymlouvaji a slibuji.Ja osobne jsem jim posilala nedavno mail na ktery odpovedel pouze automat ze ho budou resit.nez jsem objevila tyto stranky tak miuz bylo jasne ze to je neseriozni e i podvodna firma a sestra neni sama.kdyz si predstavite kolika lidem dluzi penize a ne male tak by stalo za to je rozmaznout v nejakych mediich s cimz jsem ochotna pomoci uz jenom k tem lidem myslim ze vetsine duchodcu kteri nemaji moznosti se branit.mam dojem ze te firme je uplne fuk ze si nekdo na ne timto zpusobem stezuje tak by se to melo resit razanteji.Hez­ky den.
    Vložil Štefan (bez ověření), 10. Leden 2012 - 13:44

    Mám ČEC a už odstupuji od smlouvy z důvodu změny VOP. Vzhledem ke změně Všeobecných obchodních podmínek platných od 1. 12. 2011 s účinností od 1. 2. 2012 tímto písemným oznámením s účinností ke dni 31. 1. 2012 odstupuji od Smlouvy podle ustanovení § 11a odstavce 3 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, ve znění pozdějších předpisů. V souvislosti s odstoupením od smlouvy tímto také odvolávám zplnomocnění udělená Obchodníkovi.

    Vložil Mudrc (bez ověření), 22. Únor 2012 - 17:38

    Nyní může do 31. března 2012 odstoupit od smlouvy KAŽDÝ, protože ceny ČEC od 1.1.2012 změnil. Jelikož ČEC zákazníkům změny ceny předem neoznámil a neupozornil je na možnost odstoupit od smlouvy před změnou ceny (uveřejnění na webových stránkách se nepokládá za oznámení), má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 3 měsíců od změny cen, tedy do 31. března. To je dáno § 11a odst 3 a 4 energetického zákona 458 z roku 2000 dle novely 211/2011 Sb.. Zákon je nadřazen smluvnímu ujednání mezi zákazníkem a ČEC a toto právo tedy není dotčeno jakýmkoli ustanovením VOP.

    Ještě jednu možnost jak odstoupit od smlouvy s ČEC okamžitě vidím pro ty, kterým ČEC ve vyúčtování vyčíslil přeplatek, ale zakázníkovi ho nezaslal (v mém případ asi 13 tisíc, 2 měsíce po době splatnosti přes dvojí doporučenou urgenci žádná reakce). Podle Všeobecných obchodních podmínek ČEC pro dodávky elektřiny část 8. odst 3 je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy v případě podstatného porušení povinností ze strany Dodavatele, za které se považuje zejména (bod c) "prodlení se zaplacením splatného závazku Dodavatele vůči zákazníkovi delším než 14 dnů po výzvě (upomínce) k zaplacení. Proto komu ČEC dluží přeplatek, pošlete jim doporučeně s dodejkou hned písemnou upomínku a pokud nezaplatí do dvou týdnů, od smlouvy můžete hned odstoupit.

    Zároveň můžete kromě dlužné částky vyžadovat od ČEC zaplacení smluvní pokuty dle 6.1) VOS a dále úroky z prodlení dle podle REPO sazby ČNB (zvýšené o 7%) dle novely č. 33/2010 Sb. nařízení vlády č. 142/1994 Sb.

    Vložil ba-ba (bez ověření), 22. Únor 2012 - 19:37

    Pokud prokazatelně! předám odstoupení od smlouvy druhé straně nejméně! deset dnů před koncem měsíce, končí smlouva posledním dnem daného měsíce, pokud tento termín nestihnu, končí smlouva posledním dnem následujícího měsíce. Nemusím! čekat na žádné vyjádření stávajícího dodavatele,/ ČEC/ protože takovéto ukončení smlouvy není žádná dohoda,ale ze zákona jednostranný akt./ tuto informaci mám ověřenou přímo od ERU s nimiž jsem takovýto případ osobně řešila./Je však třeba ihned po zániku smlouvy uzavřít novou smlouvu s novým dodavatelem, aby se z vás nestal „černý odběratel“.Sepsání nové smlouvy můžete udělat hned po datumu předání odstoupení od smlouvy stávajícímu dodavateli.K sep­sání nové smlouvy si ssebou vezměte doklad o předání odstoupení,ze kterého bude patrné datum převzetí druhou stranou.Také nahlašte stav plynoměru dosavadnímu odběrateli z posledního dne platnosti smlouvy – prokazatelně! To co jsem napsala mám ověřené, vyplývá to z energetického zákona, avšak málokterý pracovník u přepážky pro zákazníky tento zákon dobře zná.

    Vložil WP69 (bez ověření), 3. Únor 2012 - 22:05

    A muzu se zeptat proc? Nic co by me nutilo odchazet jsem v tech „VOP“ nenasel. Ja jsem u nich asi 10 mesicu a porad mi pri jakymkoliv srovnani vychazeji levnejsi nez CEZ atd.

    Vložil Hanula (bez ověření), 26. Leden 2012 - 20:09

    prosím, kde najdu informace o změně obchodních podmínek, také chceme od smlouvy odstoupit

    Vložil Antonín Burďák (bez ověření), 13. Únor 2012 - 17:45

    Změna obchodník podmínek je každá „změna ceny“ ze strany dodavatele, na základě které můžete odstoupit od smlouvy.

    Vložil fru-fru (bez ověření), 7. Leden 2012 - 20:31

    Zrušte stávající SIPO a pak si jej založte znovu.. Dostanete nové spojovací číslo, které znemožní strhávání nežádoucích záloh za elektřinu. Doporučil bych do budoucna veškeré podobné zálohy (např.voda,plyn) platit podle dohody o zálohách, ne přes SIPO! ale „trvalým příkazem“ k určenému datu v měsíci.. Jde to tak udělat bez problému a hlavně lze tento trvalý příkaz při problémech kdykoliv zrušit. SIPO je dobré na platby Čt a ČRo !! protože takovým podvodníkům jako je ČEC nedokáže tento systém prostě okamžitě „zavřít kohoutek“ i když by si to majitel účtu přál.
    S pozdravem fru-fru …

    Vložil ba-ba (bez ověření), 22. Únor 2012 - 18:28

    Pokud mi přijde domů poštou předpis plateb SIPO a platím SIPO hotově na poště,mohu u přepážky požádat o zaplacení jen těch položek, se kterými souhlasím. U přepážky mi vystavý za poplatek 5 Kč,–nový doklad, kde budou zaplaceny jen ty položky, které potřebuji.Pokud platím SIPO trvalým příkazem, určím si limit SIPA. pokud tento limit bude překročen, SIPO se z účtu nezaplatí, přijde mi domů papírový předpis a já mohu postupovat tak, jak jsem uvedla na začátku. Tím zabráním, aby ze SIPA nbyly hrazeny poplatky, které zaplatit nechci.

    Vložil Kočka (bez ověření), 7. Leden 2012 - 20:43

    „SIPO je dobré na platby ČT a ČRo“

    Není žádný důvod platit televizní a rozhladový poplatek přes SIPO.

    Vložil ivosek74, 31. Říjen 2011 - 7:46

    chci se jenom prosím zeptat co hrozí za případné sankce, když jsem nestihnul onen termín k odstoupení od smlouvy? nikde jsem se nic nedočetl. děkuji

    Vložil MRÁZ (bez ověření), 12. Listopad 2011 - 13:36

    Lidi,jen si VŠICHNI stěžujete, ale pojďme společně něco udělat, myslím že pokud dáme hromadnou žalobu a hromadnou a nebo individuální stížnost ČOI dotazník najdete na stránce: http://www.coi.cz/…ektorat.html čím více nás bude máme větší šance že se tím bude konečně zabývat kompetentní úřad a utne tipec podvodným firmám jako je ČEC Lidé nenechme si diktovat a vydírat od podvodníků aby se na nás obohacovali a nervovali upomínkama a dovolovali posílat vymahače. Apeluji na Vás,udělejme společně něco pro sebe.

    Vložil Šárka Brno (bez ověření), 9. Leden 2012 - 21:15

    Dnes jsem stížnost odeslala. Děkuji. Doufám, že se nám všem naše peníze vrátí.

    Vložil ba-ba (bez ověření), 22. Únor 2012 - 18:37

    Stížnost a nebo podnět k šetření je třeba zaslat na ERU – energetický regulační úřad, který je ze zákona příslušný řešit spory mezi zákazníkem a dodavatelem energií.ČOI tuto záležitost neřečí.

    Vložil Šnoblová Helena (bez ověření), 25. Leden 2012 - 11:20

    Dobrý den chtěla bych podat stížnost na české energetické centrum prosím o radu jakou formou a kde stížnost podat.

    Vložil Lucy (bez ověření), 4. Leden 2012 - 11:25

    Ano, souhlasím s hromadnou žalobou na tuto firmu.Mám velmi negativní zkušenost a stále jednám o zrušení jedné ze smluv,která byla uzavřena podvodně.Dluží mi dvě splátky za neoprávněně strhnuté platby.Udivuje mě,že tito lháři a zloději vůbec mohou operovat na trhu.Neměli bychom si nechat takovéto jednání líbit.

    Vložil Lebeda (bez ověření), 11. Březen 2012 - 18:24

    Ano, jsem také pro nějaký způsob obrany, dávám návrh se spojit a podat trestní oznámení na konkrétního pachatele, Policie ČR je ze zákona povinna se případem zabývat. Spojení je nutné, aby škoda přesáhla 5000.-Kč. Lebeda

    Vložil nullJan Šebesta (bez ověření), 12. Únor 2012 - 19:36

    Mám také negativní zkušenost s ČEC.Přezto ,že mám již od listopadu vyůčtování na r.2011,a to na několik tísíc v můj pospěch nedostal jsem ani korunu i přes několikeré urgence.Dokonce my sdělila operátorka na můj dotaz ohledně vyúčtování ,že firma nemá peníze.CHtěl bych se připojit k hromadné žalobě na tuto /společnost/. Dekuji ,uvítam každý kontakt na můj e-mail.

    Vložil Hana Procházková (bez ověření), 13. Leden 2012 - 21:24

    Také od nich neodebírám elektřinu ,smlouva je neplatná ,strhli mi 2× zálohu a vůbec se nemají k tomu peníze vrátit.Souhlasím s hromadnou žalobou na ČEC.

    Vložil Naďa Fialová (bez ověření), 9. Březen 2012 - 12:59

    tuto zkušenost mám i já, nereagují na moje telefonáty a emaily, peníze mi dluží, taky souhlasím s hromadnou žalobou na ČEC.

    Vložil stanislav kumr (bez ověření), 24. Březen 2012 - 9:23

    nám také čec dluží peníze a přez veškeré sliby po telefonu se nic neděje už peníze co jsme s nimi protelefonovali nám nikdo nevrátí ale měli by platit penále které by jsme museli platit my za opožděnou platbu jejich společnosti.proto se také připojuji k žalobě na tuto společnost.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".