Vložil lolek (bez ověření), 4. Říjen 2011 - 1:37

pane „Lake“
nejsem ve sporu ale prosím, nemohl by jste dávat rady úplné a v realitě použitelné ???

Předjímejme, že p.Smetana podal reklamaci, podal ji písemně, prokazatelně k „oprávněným“ rukám a přesto se NIC neřeší…již více než měsíc (což je správní delikt dle §24/7t) alespoň tak to plyne z jeho dotazu

Poznámky rozdělím:


  • cit.„…pokud Vám z vyúčtování vyplynul nějaký nedoplatek…“
    • Takže pokud jsou zálohy na služby tak vysoké že vzniká přeplatek – tím se zastavil
      … co se zastavilo pokud je přeplatek pokud něco?
      I judikát 21 Cdo 0803_2002 řeší pouze nedoplatek ale nikoli přeplatek.

  • cit.„…Tím se zastavil běh lhůty splatnosti…“
    • TO je TEN okamžik od kterého počítáte tu lhůtu na podání žaloby, kterou zmiňujete ?
      Tj. od prokazatelného doručení reklamace?

  • cit.„…Tato pravidla znáte Vy, my však nikoliv…“
    • jen tipuji: nezná je ani po.Smetana. U nás jsme je také neměli. Jak tedy doporučíte p.Smetanovi postupovat pokud pravidla v jeho SVJ pro rozpočet STO neexistují? –
      např. zaplatit jen množství proteklé jeho vodoměrem za dodavatelkou cenu za m3 spoléhaje se na to že to je stanovené měřidlo a odmítnout se tak podílet na ztrátě mezi fakturační spotřebou a spotřebou napočtenou z poměrových vodoměrů??

lolek

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.