Vložil karelh, 26. Květen 2011 - 12:08

Dobrý den, pokud je zpracována zpráva o hospodaření či jiný podobný dokument měl by, dle mého názoru, obsahovat i sloupeček co bylo plánováno, pak skutečnost a rozdíl. Je dobré si schovávat materiály z předchozích shromáždění. Neporovnává se rok předešlý s rokem schvalovaným, ale plán (rozpočet) se skutečnými výdaji (náklady). Pokud jste neměli odměny schváleny předem a výbor si je nejprve vyplatil a pak jste je schválili, tak jste legalizovali tento postup. Nevím, zda by šlo argumentovat uvedením v omyl, rozporem s dobrými mravy či jiným právním argumentem. Více by Vám pravděpodobně poradil p. lake, p. Pavel či jiný z právníků účastnících se zdejších diskuzí. Nevím, o jakou jde částku, aby vynaložená námaha byla adekvátní výsledku. Spíše bych to ve vaší situaci viděl na ponaučení pro další roky. Jinak odměny statutárním orgánům jsou hrazeny ze záloh na správu domu a pozemku. Výši této zálohy schvaluje shromáždění. Při schvalování by mělo být uvedeno pložkově na jaký účel a jaká výše každé položky. karelh,

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.