Vložil Monika123 (bez ověření), 15. Leden 2011 - 11:29

Dobrý den,

zajímalo by mě jak je správně v konkrétním případě doručení písemností:

  • vyúčtování za služby (tedy buď doplatek nebo přeplatek, konkrétní částky na konkrétního člověka)

varianta A – sepnuté listy papírů s vyúčtováním vám kdosi (pravděpodobně zaměstnanec firmy, která provádí vyúčtování) vhodí do schránky – bez obálky jak tak

varianta B – vyúčtování Vám bude dodáno v ZALEPENÉ obálce do schránky

Já osobně se přikláním, že podle zákona 101 je správně varianta B, ale nejsem si jistá. U nás se samozřejmě praktikuje léta varianta A.

Děkuji za odpověď

Monika

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.