Vložil Fredyraider, 6. Leden 2020 - 10:13

Dobrý den, pročítám si vaše příspěvky ohledně servisu a problémy se servisem u společnosti Kohne. Pominu-li pozitivní hodnocení, které nemá cenu vypisovat, jednoduše kde problém není se nikdo na kladné hodnocení neptá, vyplývá z toho lokální situace servisních techniků. v Plzni problémy nejsou v Brně jsou problémy pořád atd. Naše zkušenost s Kohne je negativní proto hledám portál diskuzí k tomuto problému. Frekvenční měnič. Výtah se zastavil a na měniči signalizuje porucha desky. Jako technik elektro nejsem schopen zjistit kde je ta příčina, pouze můžu tápat v softwérové chybě nebo komunikační problém mezi kabinou a měničem. Stačí nahrát nový sofwtvare a je klid. Jenže technik z Kohne přijde a řekne, že je měnič vyzkratovaný tedy se kupuje nový měnič. Takový laxní způsob jednání servisních techniků ve firmě Kohne je vskutku nehorázný. A to nemluvím o výpisu použitého materiálu při výměně nosný lan. V zápisu nosné lana 1ks není nic jiného uvedené a pojišťovna vám takový papír poskládá do vlaštovky a pustí z okna. Nabízí se jiná firma která je schopna převzít veškerou servisní zodpovědnost včetně pravidelných revizí za Kohne????

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.