Vložil BD722, 26. Srpen 2016 - 12:38

Výtah instalován před 6 lety v rámci celkové rekonstrukce a zateplení objektu. Stavební firma neplatila subdodavateli KONE za výtah, takže provozuschopný výtah byl přes tři měsíce zneprovozněn, než se to nějak dohodlo, vzali si nás jako „rukojmí“ a šlapali jsme pěšky. Provoz výtahu vcelku v normě, drobné závady – nějaké čidlo a podobně řešeny relativně včas, něco v rámci záruky, něco jsme platili řádově do několika tisíc Kč. Po 4 letech provozu výměna tacha, nabídka za 20 tisíc Kč, když jsme zdokladovali, že jsme ještě v záruce, výměna zdarma. Po celou dobu provozu hlavní problém – většinou při rychlém nástupu dvou osob těsně za sebou – kabina se „propadla“ asi o 15 cm (šok pro toho, kdo to zažil poprvé), potom pár „otřesů a klepání“ kabiny, pak se dotáhla na správnou úroveň. Hlášeno nesčetněkrát na dispečink, bez výsledku, v záruce kvůli tomu měnili lana, že je to prokluz mastných lan – výsledek žádný. Minulý rok to snad dořešili úpravou nastavení časování a protiproudu, jak mi pak řekl náš technik KONE. Nyní zkolaboval po 6 letech provozu frekvenční měnič. 1. nabídka KONE na opravu byla 140 tisíc Kč bez DPH, po naší negativní odezvě druhá „po slevě“ je 98 tisíc Kč bez DPH. Jenže nabídka od konkurenční firmy činí 58 tisíc Kč bez DPH. To je značný rozdíl a tak to teď aktuálně řešíme, už chodíme třetí týden pěšky… Nechceme se nechat „oškubat“ od KONE, ale nechceme ani narazit na repasi nebo „čínu“ od konkurence. Je to dilema, až to rozsekneme, napíšu sem další zkušenosti…

Bytové družstvo 722, Praha 4

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.