Vložil lake, 16. Červenec 2009 - 22:54

Nedoplatek a nebo přeplatek vyplývající z vyúčtování podle odstavce 2 písm. h) je splatný do 7 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období. Pokud byly uplatněny reklamace, které vlastník uznal, je konečný nedoplatek nebo přeplatek splatný nejdéle do 8 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období.
[§7/5 vyhlášky 372/2001 Sb.]
Platí pro teplo a teplou vodu. Vyúčtování studené vody se obvykle provádí zároveň. Majitel se zřejmě chystá porušit zákon, když hovoří o konci září ...
Vaší chybou je, že platíte příliš vysoké zálohy. Žádný majitel Vám zálohu nesníží sám od sebe, musíte o to požádat (doporučeně s uvedením návrhu výše zálohy na služby a energie).
Rozumná výše záloh je podle mne taková, aby částka vracená při vyúčtování nebyla vyšší, než je Vaše měsíční záloha.
lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.