Vložil NKlainová, 17. Duben 2007 - 11:08

Hlavním podkladem pro stanovení příspěvků do tzv. „fondu oprav“ je rozpočet schválený shromážděním vlastníků jednotek.

Rozpočet obsahuje předpokládané náklady na běžnou správu domu, např. poplatky bance, pojistné domu, odměny voleným orgánům SVJ, drobné režijní náklady, náklady na plánované revize technických zařízení aj.

Dále obsahuje předpokládané náklady na plánované finančně náročnější akce, např. na zateplení, opravu střechy atd. Tyto akce musí být předem schváleny shromážděním vlastníků.

Bez podobně zpracovaných podkladů, prokazujících výši vyžadovaných příspěvků do tzv. „FO“, nemusíte navýšení příspěvků schválit.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.