Vložil člen (bez ověření), 16. Březen 2023 - 19:38

Každý vlastník jednotky/člen SVJ je v právním vztahu pouze s právnickou osobou SVJ. Tudíž se se svými požadavky, ve vašem případě reklamace vyúčtování, obrací písemně pouze na ni.

Zkoušela jste postupovat podle zákona 67/2013 Sb § 8

Nahlížení do podkladů k vyúčtování a vypořádání námitek

(1) Do 30 dnů od doručení vyúčtování může příjemce služeb písemně požádat poskytovatele služeb, aby příjemci služeb doložil náklady na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona a aby umožnil příjemci služeb pořízení kopie podkladů. Této žádosti poskytovatel služeb vyhoví do 30 dnů od jejího doručení.

(2) Případné námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování předloží příjemce služeb poskytovateli služeb do 30 dnů od doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů podle odstavce 1. Nepředloží-li příjemce služeb námitky v této lhůtě, platí, že se způsobem a obsahem vyúčtování souhlasí. Včas uplatněné námitky musí poskytovatel služeb vyřídit do 30 dnů od jejich předložení.

.Nebo snad ve vašem SVJ není poskytovatelem služeb právnická osoba SVJ?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.