Vložil Justitianus, 29. Červen 2022 - 7:15

Konstantní judikatura je zajedno v tom, že řádným vyúčtováním je pouze takové vyúčtování které obsahuje částky ve správné výši a obsahuje i všechny předepsané údaje podle vyhlášky. Neřádné vyúčtování nezpůsobuje splatnost částek v něm uvedených. A to ani zčásti (i kdyby se později ukázalo, že skutečný nedoplatek je stejný nebo vyšší než ten, který je uveden v neřádném vyúčtování).

Z toho plyne, že lhůta k zaplacení nesprávného nedoplatku nejde k tíži nikomu. Nedoplatek není vůbec splatný. Lhůta dosud ani nezačala běžet. 


To byla fakta. A teď konkrétně k Vašemu dotazu:

Nemůžeme Vám poradit co máte dělat, protože Váš popis situace je zmatený, neurčitý a nesrozumitelný. Netuším zda Vaše vyúčtování je či není řádné. Ovšem právě od toho se odvíjí odpovědi na Vaše otázky.

A ještě do toho mícháte jakési bezvýznamné fantazie, které jste někde zaslechl. Nesmyslem může být i Vaše tvrzení že kterási služba „je placena ze záloh na správu“.

Není například vyloučeno že některá služba poskytovaná v domě je placena pevnou částkou ročně, proto nedochází k jejímu vyúčtování po skončení zúčtovacího období. O tom jste ale nic nenapsal.

Není ani zřejmé zda jste vůbec podal námitku k vyúčtování podle zákona č. 67/2013 Sb.. Píšete jednou že jste „reklamoval“, pak zase že jste si „stěžoval“. Z toho nepoznám vůbec nic. Pokud jste nepodal námitku podle § 8 odst. 2 zákona č. 67/2013 Sb., pak poskytovateli služeb vůbec nevznikla povinnost námitku vyřídit.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.