Vložil Správa (bez ověření), 20. Září 2021 - 19:20

Chce to položit několik otázek:

  • Jakým způsobem a jak často komunikujete s vlastníky?
  • Jakým způsobem zpřístupňujete vlastníkům písemnosti ve věci správy, které nevytváříte (smlouvy, doklady o revizích a kontrolách, účetní doklady, bankovní výpisy, došlou korespondenci, …).
  • Prosím o předložení vzorových písemností, které vytváříte (rozpočet, předpis plateb, vyúčtování služeb, vyúčtování správy, přehled hospodaření, typickou odešlou úřední i neúřední korespondenci, zápis ze shromáždění vlastníků, …).
  • Prosím o poskytnutí několika referencí, půjdu se tam podívat a přeptat se na Vás.
  • Jaké programové vybavení používáte? Má webové rozhraní pro vlastníky?
  • Je nabízená cena konečná? Pokud ne, co se hradí nad tuto cenu?
  • Řešíte věci komunikací, nebo prostřednictvím soudu?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.