Vložil Justitianus, 25. Červenec 2021 - 17:45

Blb se pozná hned. Znovu tedy musím zopakovat:

  • Nebavíme se zde o tom co si myslí prodejce v autosalonu.
  • Nebavíme se o tom co si myslí Váš čtyřletý vnuk.

Bavíme se o tom, že pojem „elektromobil“ není zapsaný v technickém průkazu vozidla, není definovaný v právním předpisu, a není jednotně chápaný ani mezi techniky, ani mezi právníky. Proto není možné sankcionovat porušení zákazu vjezdu jakýchsi „elektromobilů“.

Pro blba připomenu, že pokud nevíme co je „elektromobil“, mohli bychom donekonečna zbytečně mudrovat o tom co si pod tím pojmem představuje blbův vnuk, nebo stará Blažková – ale z takových keců se nedá odvodit žádné závazné pravidlo, či dokonce vymahatelný zákaz.

Připomínám, že zákon č. 56/2001 Sb. označuje za „elektrické vozidlo“ i automobil poháněný vodíkem, případně s pohonem na benzin, naftu, LPG, CNG, nebo pouze na elektřinu z vlastní baterie. Ale to pořád ještě neříká vůbec nic o tom co je to ten „elektromobil“.

Pochopil jsem, že nejste schopen dát žádnou definici, a pohybujete se v myšlenkovém obzoru Vašeho čtyřletého vnuka. Nejste schopen říci kterým vozidlům je zakázán vjezd do hromadné garáže v Olomouci, která má na vjezdu osazenu dopravní značku „Zákaz vjezdu elektromobilů“. Platí zákaz pro HEV, MHEV, PHEV, BEV, FCEV? Platí tedy zákaz i pro vozidla na vodík? Nebo se zákaz vztahuje pouze na čisté elektromobily BEV, které nemají žádný spalovací motor? Ve kterém právním předpisu je toto uvedeno? Do které hranice emisí CO2 je vozidlo považováno za „elektromobil“? Pokud vypouští více kysličníku uhličitého než XX g/km, pak do té garáže vjet může?

Dejte vědět až si budete jist odpovědí.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.