Vložil Silver (bez ověření), 28. Leden 2021 - 15:27

Dobrý den,

Děkuji za Vaši reakci. S dovolením se pokusím odpovědět na všechny Vaše komentáře sem, na jedno místo.

Nevadí mi akce výměny vodoměrů, nakonec chceme, abchom jim mohli věřit, a navíc pravidla jsou daná zákonem. Nevadí mi hurá akce, kdy jsme si tak trochu uvědomili, že ty vodoměry pamatují krále Jana a že to chceme rychle napravit. V případě, že by vodoměry byly společnými zařízeními, tak bych očekával, že vzhledem k tomu, že se nejedná o žádnou havárku, bychom si alespoň mohli říci, jaké jsou možnosti a v ideálním případě si způsob renovace / modernizace rozhodnout na úrovni SVJ – nakonec od toho je vůle většiny. V ten moment bych očekával, že bychom se domluvili, když už máme ony „kouzelné hodiny“, že můžeme očekávat zvýšenou periodicitu odečtů a vyúčtování ze strany dodavatele (viz směrnice EP, atd). Ale nic z toho se nestalo.

Vadí mi přístup pana předsedy (každý z bodů), který:

  • objednal výměnu mého soukromého vodoměru
  • v objednávce určil vyšší cenu dálkového vodoměru (cca 1000,– Kč, doposud jsme platili cca 350,– Kč), mě k úhradě
  • to vše bez domluvy se mnou (a většiny dalších partají, jak jsem se dozvěděl)

(nechci prát špinavé prádlo na veřejnosti, ale pro Vaši představu)

  • direktivně oznámil, že je povinnost každého na to přistoupit, ignoruje mé vyjádření nepřistoupit za takových podmínek na takovou výměnu
  • v další diskusi, když jsem argumentoval nižší možnou cenou, se vyjádřil, že můj mail ani nehodlá číst, protože již objednal dané vodoměry

Osobně mi nevadí jednou za rok napsat na papírek jedno číslo a vhodit do schránky (vyfotit a poslat), nevidím výhodu v dálkovém odečtu, za mě jde pouze o vyšší náklady o cca 700,– Kč na zajištění téže služby, bez jiných výhod.

Přeji příjemný den

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.