Vložil Jarda_, 14. Červenec 2020 - 13:08

Do 30 dnů ode dne, kdy vám bylo doručeno poslední/správné vyúčtování.

Pokud máte přeplatek, a nechcete čekat, tak proveďte zápočet, pokud jej umíte provést správně.

Co bylo chybného ve vyúčtování poprvé a podruhé?

Obecně platí: § 7 (3) Finanční vyrovnání provedou poskytovatel a příjemce služeb v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb.

Tedy po obdržení posledního validního vyúčtování jsou 4 měsíce na vyřízení přeplatků i nedoplatků.

O tom, že by SVJ mohlo zadržovat přeplatky rok jak uvádíte díky COVID-19, mi není nic známo. Byla možnost odložit pro SVJ vyúčtování, třeba z důvodu karantén (nemožnost provést odečty apod.), pokud odečty byly a vyúčtování také, jaký by byl důvod odkladu?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.