Vložil Tooom (bez ověření), 2. Červenec 2020 - 18:04

neřeším smluvní pravidelný servis – ten nějak dohodnete, víte co za jaké peníze máte a nejste v tak nevýhodné pozici

výtah není auto

  • posoudit závadu výtahu umí jen velmi úzká skupina lidí, s diagnostikou, kterou má ještě méně lidí
  • pokud vám nejede auto týden, tak vaše rodina nepojede o víkendu na chalupu
  • pokud vám nejede výtah, tak desítky lidí šlapou schody a druhý den křičí proč už to není opravené
  • mnoho závad na autě, můžete odhadnout sám, případně po konzultaci s garážníkem
  • díly koupíte prakticky ihned v každém městě a na objednávku do druhého dne cokoli
  • cenu dílů na auto si proklikáte na heurece apod.
  • konkurence obchodů a opravářů je natolik pestrá, že můžete i vybírat

kolik bude stát nový díl na auto víte, i automobilka vám ho řekne a cena je stejná pro každého (max nějaká sleva za něco)

u výtahu vám řeknou že se pokazily 3 věci a cena opravy je XXXXX, zda bylo nutné vyměnit 3 nebo 1 už snadno neověříte, díl v lepším případě vygooglíte někde na druhém konci světa a v lepším případě zjistíte, že stojí zlomek požadované ceny. Jenže vy nemůžete čekat, a rychlý převoz s DHL apod tu cenu stejně dorovná.

Nevím, nepřijde mi to moc fér :( jen v tom nevidím prostor pro vyjednávání proto mě zajímá jak to vidí resp. řeší ostatní

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.