Vrácení přeplatku a GDPR

Vložil Jiří P. (bez ověření), 18. Květen 2020 - 18:53 ::

Dobrý den, z vyúčtování loňského roku máme přeplatek, zálohy platíme trvalým příkazem z bankovního účtu. Správcovská společnost Jiviš, s.r.o. ale přeplatek nechce vrátit, což zdůvodňuje tím, že nemáme uveden účet v databázi Jiviše. Vůbec nevíme, o jakém účtu Jiviš mluví a proč bychom jej měli vůbec mít. Naši přátelé, kteří bydlí jinde a jejichž SVJ využívá jiného správce, tyto problémy nemá. Přeplatky z vyúčtování se jim automaticky vracejí na účet, z kterého posílají každý měsíc zálohy. Je postup společnosti Jiviš, s.r.o. v souladu se zákonem? Děkuji za případnou odpověď. Jiří P.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.