Vložil Zdeno (bez ověření), 5. Květen 2020 - 11:36

Uvedený příklad je na úrovni servisního manuálu (jsou tam schémata zapojení, technická údržba atd.). Není to uživatelský manuál. Tedy poškození uživatelem v důsledku neposkytnutí manuálu jaksi nehrozí. Spíš je to naopak – pokud uživatel bude znát všechny technické aspekty (které běžně znát nemá a nemusí), tím spíš může jednotce uškodit (pokud bude chtít, ale i takové členy SVJ známe…).

To stejné je s výtahy – také k nim existuje spousta dokumentace, ale nic z toho není určeno pro členy SVJ (u některých dodavatelů výtahů ani pro členy výboru :) ale to je jiné téma) – člen SVJ jako běžný uživatel pouze mačká tlačítka ve výtahu, k tomu opravdu nepotřebuje technickou / servisní dokumentaci, ani na ni nemá nárok.

Je to velice podobné tomu, že např. SVJ „vlastní“ a spravuje jisté společné prostory (když jsem již zmínil výtah – např. celé výtahové šachty) a to také neznamená, že tam má člen SVJ přístup a může se ho dožadovat – nemůže… navíc z důvodu ochrany zdraví daného člena a ochrany samotného zařízení je spíš povinností provozovatele výtahu zabránit neoprávněnému vstupu do těchto prostor.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.