Vložil onsovik, 22. Duben 2020 - 5:48

Dobrý den, mohl bych někoho z vás poprosit o utvrzení mé domněnky týkající se správného postupu při zápisu změny údajů v rejstříku? Dle popisu mé situace výše se mi nakonec podařilo najít za sebe náhradu, tudíž mohu kooptovat člena výboru. Řešil jsem 2 varianty toho jakým způsbome postupovat vůči zápisu (změně) údajů v rejstříku. Zavrhnul jsem variantu, že není nutné dělat změnu v rejstříku tj. výmaz mé osoby a zápis kooptovaného člena s tím, že by se zápis provedl až při oficiální dovolbě tohoto kooptovaného člena na shromáždění. Předpokládám, že změna by měla být provedena pokud možno bez zbytečného odkladu. Tudíž je nutná dvojí změna údajů v rejtříku. Jednou při kooptaci a podruhé při dovolbě na shromáždění. Je to tak nebo máte zkušenosti provést změnu jen jednou (což si myslím není správný postup)? A doplňující otázka se týká prohlášení kooptovaného člena že souhlasí se zápisem do rejstříku → musí být jeho prohlášení úředně ověřené nebo stačí originál? Předpokládám ověřenou variantu. Omlouvám se za dotazy, které tu možná někdy proběhly, ale chci si potvrdit co jsem našel v zákonech. Díky moc za vaši odpověď.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.