Vložil Justitianus, 28. Březen 2020 - 10:21

Pravděpodobně jste neporozuměl co se po Vás požadovalo.

Pro zprávu o udržitelnosti projektu IROP se dokládá spousta příloh, mimo jiné i „Výpis z účetní evidence = Zaúčtování veškerých příjmů a výdajů projektu“. Z této sestavy musí být zřejmé zaúčtování do investic a neinvestic a způsob oddělení účetnictví projektu od účetnictví žadatele.

V době udržitelnosti je nutné evidovat v oddělené účetní evidenci provozní příjmy a výdaje, které přímo souvisí s IROP, tzn. např. výdaje na pořízení, opravu či údržbu majetku pořízeného z dotace. Příjemce archivuje účetní doklady a v případě kontroly na místě je předloží kontrolorům. Součástí ZoU by mohly být doklady prokazující dodržení indikátorů – tj. inventární karty majetku – což prokáže zda tento majetek je stále vedený v majetku příjemce.

Pokud si SVJ pořizovalo jakýkoliv majetek v souvislosti s projektem IROP, je zachycen na inventárních kartách majetku. Nejspíše právě tyto karty po vás požaduje firma, která vám zpracuje zprávu o udržitelnosti. Pochybuji, že by nesmyslně požadovali kartu majetku, na které je uvedený dům. Tak si to s nimi vyjasněte.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.