Vložil JaVa, 22. Leden 2020 - 10:16

Ve Vašem případě, naprosto selhal statutární orgán,který je za správné vyúčtování odpovědný ze zákona.Příjemci služby svoji možnost na uplatnění reklamace již propásli.

§8 odst.2 z.č.366/2013 Sb.,

(2) Případné námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování předloží příjemce služeb poskytovateli služeb neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů podle odstavce 1, příjemci služeb. Vyřízení uplatněných námitek musí být poskytovatelem služeb uskutečněno nejpozději do 30 dnů od doručení námitky.

Přeji hezký den.JaVa

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.