Vložil P_V (bez ověření), 2. Červenec 2019 - 15:32

Podle mého názoru je rozúčtování jednotlivých položek správy na byty nesmysl. Je to správa domu jako celku, na rozdíl od služeb, které jsou tak nějak poskytovány každému zvlášť. Rozúčtují se náklady na správu jako celek. Jinak si přiděláte práci.

Jednotlivé výdaje nad nějakou mez (např. 5000), a také všechny plánované akce, splátky úvěru, vypište jen jako seznam, a zbytek bude Ostatní.

To co jste uvedl jako odměny výboru, právní služby, se jako jediná věc rozúčtuje samostatně, jelikož se to nedělí podle podílu ale podle jednotek.

A když budete mít účetní, ta Vám to jistě vysvětlí lépe.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.