Špatně udělaná revize

Vložil Aleš Holan (bez ověření), 19. Duben 2019 - 21:26 ::

Dobrý den, objednali jsme si revizi na kotel jako každý rok. Man revizak přijel, mrknul, řekl, že je vše ok a při té příležitosti vyměnil plynovou trubku co nám vede ke sporáku, že už je to prý potřeba. Revize stála 1000,–. O den později nám začal unikat plyn – nějdrive jsme to zjistili jen podle zápachu, později po vypnutí kotle u na plynoměru, který se stále točil. Dotyčný má přijet „po Velikonocích“ problém opravit. Pán má velké štěstí, že se na to přišlo včas a nestalo se nějaké neštěstí. Přitom na revizním protokolu, který nám dal je potvrzeno, že vše těsní a je vše v pořádku. Je možné podat nějaký druh stížnosti ná živnostníka nebo jak daný problém řešit, aby se už neopakoval u někoho jiného nedejbože s horšími následky, než jsou Velikonoce o studené vodě a jídlu? Mockrát díky za případnou radu. S pozdravem Aleš Holan

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.